Taloforum.fi

[urbaanin keskustelun mekka] Suomen johtava rakentamisaiheinen valokuvaus- ja keskustelusivusto.

Mikä on Taloforum?

Talon aulassa voit esitellä omia kuvia rakennuksista, kaupungeista ja muista urbaaniin teemaan liittyvistä kohteista. Esittele kotikaupunkisi tai kommentoi muiden kuvia. HUOM! Kuvat ovat tekijänoikeuslain suojaamia, eikä kuvien kopiointi ole sallittua ilman kuvaajan lupaa!
Avatar
tekijänä H.C.
#2029
^upea kuva :shock: !

Kaloja ämpärissä:
Kuva
tekijänä Quu
#2031
Luontokuvia ei tueta! No ei, hyvä aihe, ja hyviä otoksia olette napanneet. Itselleni ainakin ihan sama, onko kohde kulunut, ei tämä mikään Aukea.net ole. :)
tekijänä SdeS
#2032
Samaa mieltä Q:n kanssa, todella hieno kuva Moolio.
Kaloja ämpärissä:
Tekee mieli lähteä kalaan :)

Viime vuonna otettu kuva mökkirannasta
Kuva
tekijänä qazwsx
#2034
Mä kun luulin, että kalat kasvavat ruokakaupoissa. ;)
Avatar
tekijänä sw
#2038
Kaloja ja kukkia.

Loistavaa!! Hyvä Moolio. :D

Vielä kun itsekin jaksaisin ehtiä kameran kanssa reippailemaan. :(


p.s. tämä ketju sopineen hyvin Aulaan
Avatar
tekijänä H.C.
#2044
Moolio kirjoitti: Aika peruskukkaklishee minusta, mutta kiitoksia vaan. :) ......
ehkä, mutta helvetin hyvin onnistunut :) Otin itse juhannuksena mökillä paljon kuvia, mutta etenkin kukkakuvat lensivät helvettiin täysin epäonnistuneina :x

Tälle päivälle tälläinen kuva:
Kuva
Svartholmen, Snappertunan/Tammisaaren saaristossa. Läntisin kolmesta saarestamme. Saanut vissiin nimensä siitä että se aina näyttää synkältä mistä vaan katsoo :).
Avatar
tekijänä OlliMolli
#2062
Olin tuolla Padasjoella rakentamassa yhden tutun mökkiä, ja käytiin yksi ilta saunassa läheisessä lomahotellissa. Minulla oli tietysti varmuuden vuoksi kamera mukana, ja saunan edessä oli kuvattavana sorsaperhe. Ajattelin, että ne lähtee heti karkuun, joten kuvat on otettu ihan automatiikalla, point n' shoot -menetelmällä (ks. kuvan laatu). No eikö mitä, nämä sorsat olivatkin ihan kesyjä, ja poikaset olisivat tulleen minun ja tyttöystävän mukaan saunaankin. :lol:

Kuva
Avatar
tekijänä sw
#2064
No voi noit lutusia pieniä elukoita, tai siis lintuja.

Tulee ihan mieleen Särkänniemessä asustava sorsapariskunta, jotka aina laumansa kanssa jopa jonottelivat muiden ihmisten seassa laitteisiin. :lol:
Avatar
tekijänä OlliMolli
#2073
sten kirjoitti: Tulee ihan mieleen Särkänniemessä asustava sorsapariskunta, jotka aina laumansa kanssa jopa jonottelivat muiden ihmisten seassa laitteisiin. :lol:
LOOOOOOOOOOOL :smt043

En halua kuulostaa rasistilta, mutta olenko ainoa, jonka mielestä kaikki sorsat näyttävät ihan samalta? Ainakin tuota ottamaani kuvaa tutkaillessa kaikki nuo poikaset ovat aivan kuin kaksi... ööh siis kuusi marjaa. Mitenköhän ne tunnistavat toisensa? No juu, rupeaa menemään jo vähän aiheen väärälle puolelle.
tekijänä SdeS
#2074
Moolio kirjoitti:
sten kirjoitti: Tulee ihan mieleen Särkänniemessä asustava sorsapariskunta, jotka aina laumansa kanssa jopa jonottelivat muiden ihmisten seassa laitteisiin. :lol:
LOOOOOOOOOOOL :smt043

En halua kuulostaa rasistilta, mutta olenko ainoa, jonka mielestä kaikki sorsat näyttävät ihan samalta? Ainakin tuota ottamaani kuvaa tutkaillessa kaikki nuo poikaset ovat aivan kuin kaksi... ööh siis kuusi marjaa. Mitenköhän ne tunnistavat toisensa? No juu, rupeaa menemään jo vähän aiheen väärälle puolelle.
:lol: :lol:

Kuva
tekijänä Jape
#2079
Odottakaapas vaan kun pääsen täältä metsästä ihmisten ilmoille. Mulla on kaiken maailman mökkimaisemaräpsyjä aivan liikaa, mutta en nyt pääse niitä oikeen postaamaan.

Kuva
Oma koira kuvattuna kesämökillä.

Kuva
Kuutamo Vuosaaren Uutelassa yöttömänä yönä alkukesästä.

Varautukaa muutamaan kuvaan kunhan pääsen omalle koneelle.. ;)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 48