Sepänkatu 5
Lähetetty: 18.03.17 21:10
Avasin projektille oman ketjun. Tämän olisi voinut tehdä jo aikaisemmin.
Olin torstaina Itäsen Pitkäkadun varrella olevassa Kosken leipomon pahvimukikahvilassa kaffella ja mustikkakermamunkilla. Äkkiä rämähti ja lattia tärisi niin, että pahvimuki oli pudota kädestä. Kahvilasta on noin 100m Sepänkatu 5:n projektityömaalle joka on tiukkaa suomalaista peruskalliota. Sieltähän se kajahti! Tontilla tullaan ammuskelemaan vielä paljon rakennuksista valittaneiden naapuritalojen harmiksi.

Olin torstaina Itäsen Pitkäkadun varrella olevassa Kosken leipomon pahvimukikahvilassa kaffella ja mustikkakermamunkilla. Äkkiä rämähti ja lattia tärisi niin, että pahvimuki oli pudota kädestä. Kahvilasta on noin 100m Sepänkatu 5:n projektityömaalle joka on tiukkaa suomalaista peruskalliota. Sieltähän se kajahti! Tontilla tullaan ammuskelemaan vielä paljon rakennuksista valittaneiden naapuritalojen harmiksi.









