Taloforum.fi

[urbaanin keskustelun mekka] Suomen johtava rakentamisaiheinen valokuvaus- ja keskustelusivusto.

Mikä on Taloforum?

tekijänä Eeros
^ Keväällä pastellisävyjä, varhaisaamuisin, kun maassa kuuraa ja huurretta.
Auteretta matalalta tulevaan vastavaloon.
Vähän liikennettä. Linnut laulavat ja joku yksinäinen lenkkeilijä kuntoilemassa.

Kohta siitä, taas, pääsee nauttimaan läpi Suomen.

Hyviä hetkiä hyvässä maassa!
tekijänä Hmm
Kaupungin kaavoituskatsauksessa oli suuntaa anrava havainnekuva metroaseman suunnitelmasta: bussiterminaali, liiketilaa ja asuntoja.

Kuva
Eeros, veka tykkää tästä
tekijänä Eeros
Ihan hyvä että tuohonkin jotain tulee. Itse olisin toivonut anteeksipyytämättömän korkeampaa & mielikuvituksellisempaa juuri tuohon mutta hullumpaakin olisi voinut olla tulossa kuin mitä tuosta ennakkoluonnoksesta voi päätellä ...

Samaa seutua vastakkaisesta suunnasta toissapäivältä, eli tämän viikon tiistailta 28.6.2022

Kuva
veka tykkää tästä
tekijänä Pyöröovi
Sääliksi käy tornien ihmisiä, jotka joutuvat tuijottamaan vastapuolella olevaa ostoskeskusta. Kävin viikonloppuna metroasemalla ja olin hieman järkyttynyt, kuinka vahvasti Hertsi dominoi maisemaa. Ainakin tämä projekti voi hiukan kutoa yhteen epämääräistä katuverkostoa aseman ympärillä, vaikka itse rakennelma vaikuttaa halpuutetulta.
tekijänä Eeros
Tympeitähän nuo ihan liki metroasemia olevat miljööt kaikki.
Yhtään " kaunista ostoskeskusta" en myöskään saa hetimiten mieleen.
"Säälin" säästäisin, kuitenkin, niille joilla ei ole oikein varaa tai muuten mahdollisuutta kyseisiin palveluihin. Melkein kaikki nykyrakennukset näyttävät "halvoilta" sekä melko ankeiltakin monet. Herttoniemenrannassa viihtyisämpää - vanha Hertsika ja jopa vanha yritysalue uusiin verrattuna sympaattista.
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20