- 08.07.11 12:07
Leinelään uutta projektia. Lemminkäinen aloittanut oma kohteensa ennakkomarkkinoinnin.
[urbaanin keskustelun mekka] Suomen johtava rakentamisaiheinen valokuvaus- ja keskustelusivusto.
Mikä on Taloforum?
Jape kirjoitti:Ei ollenkaan hullumman näköistä rakentamista ollakseen ns. modernistinen ns. bulkkialue. Kysymys vaan herää, mitä on merkitty kaavaan aseman eteläpuolelle/Koivukylänväylän varrelle? Eihän nyt kaupunkirata-aseman vierustaa voi jättää hyödyntämättä?Siellä on ennestään harvamatalaa, jota ei käsittääkseni ole esitetty sen kummemmin tiivistettäväksi. Täydentäminen kun tunnetusti on vaikeaa. Google Mapsin satelliittikuva. Ylipäätään tuossa jää tiheys aseman ympärillä matalaksi ja kävelymatkat asemalle pitkiksi, mutta eipä siinä mitään uutta Pääkaupunkiseudun peltometroasemien sarjassa.
Purkki^ kirjoitti: Varsin laadukasta rakentamista? Ensin elementti ja siihen paikallaan muuraus joka näköjään vielä rapataan ja maalataan.Itse tosin tykkäsin aiemmassa kuvassa näkyvän tiilimuurauksen väristä ja pinnasta, joka ei nyt sitten jää näkyviin. Noista Koivukylänväylälle näkyvistä julkisivuista olen vissiin valittanut täällä ennenkin. Miten aukotuksesta on tehtykin noin ankea? Siinä ei rimmaa oikein mikään. Parvekkeet näyttävät siltä kuin ne olisi sovitettu jotenkin väkipakolla vanhaan taloon jälkikäteen.
Purkki^ kirjoitti:Kulomäentielle? Varmaan tarkoitat Koivukylänväylälle?Kyllä juu, mulle sattui joku aivopieru... korjaan edellistä viestiä...