Sivu 5/17
Re: Tikkurilan matkakeskus
Lähetetty: 21.07.13 11:56
Kirjoittaja Maumatti
Ihan positiiviselta vaikuttaa. Turha tietysti tässä vaiheessa sanoa mitään, mutta toivottavasti eivät ryssi tota meinaan kiva sitten katsella tuon kokoista rakennusta.
Re: Tikkurilan matkakeskus
Lähetetty: 21.07.13 13:50
Kirjoittaja ÄmJii
Mä oon itseasiassa yllättynyt rakennuksen massiivisuudesta näiden rakennusaikaisten kuvien perusteella, mikä on hyvä juttu. Urbaani rakennus ja jotenkin suuren maailman tuntua. Ja sekin ihmettyttää, että tämä lähti niin kivuttomasti liikkeelle. Mielenkiintoinen projekti.
Re: Tikkurilan matkakeskus
Lähetetty: 21.07.13 14:20
Kirjoittaja cobaink
Tikkurila on pks-seudun mielenkiitoisempia kohteita

Muutaman vuoden kuluttua ihan eri paikka.
Re: Tikkurilan matkakeskus
Lähetetty: 21.07.13 22:45
Kirjoittaja 16valve
Pari kuvaa eiliseltä.
Laiturilta 6

Re: Tikkurilan matkakeskus
Lähetetty: 29.07.13 21:08
Kirjoittaja Purkki^
29.7.2013

Re: Tikkurilan matkakeskus
Lähetetty: 30.07.13 16:20
Kirjoittaja cobaink
Re: Tikkurilan matkakeskus
Lähetetty: 09.08.13 23:17
Kirjoittaja Purkki^
9.8.2013
Eteläseinään ei tule ikkunoita ja se jää karuksi koska rakennuksen vaihe 2 tulee siihen kiinni.
Edit: Eteläseinän vasempaan laitaa tuleekin ikkunoita.
Re: Tikkurilan matkakeskus
Lähetetty: 27.08.13 21:26
Kirjoittaja Purkki^
27.8

Re: Tikkurilan matkakeskus
Lähetetty: 07.09.13 19:06
Kirjoittaja Purkki^
7.9
3 kerrosta vielä.
Re: Tikkurilan matkakeskus
Lähetetty: 28.09.13 14:08
Kirjoittaja Purkki^
28.9

Re: Tikkurilan matkakeskus
Lähetetty: 28.09.13 14:14
Kirjoittaja H.C.
Hieno päivitys, kiitos kuvasta! Tossako nyt koko korkeus? On kyllä mukavan kokoinen ja siltakin edennyt kivasti.
Re: Tikkurilan matkakeskus
Lähetetty: 28.09.13 14:23
Kirjoittaja Purkki^
Joo, tuon korkeammalle ei mennä. Näyttää paljon korkeammalta kuin havainnekuvassa.

Re: Tikkurilan matkakeskus
Lähetetty: 28.09.13 18:15
Kirjoittaja RV
Siis eikö tuota yläosaa muka tule? Eikös tuon 12-kerroksinen pitänyt olla?

Vai ovatko nuo korkeat palkit sitä yläosaa?
Re: Tikkurilan matkakeskus
Lähetetty: 28.09.13 18:24
Kirjoittaja Purkki^
RV kirjoitti:Siis eikö tuota yläosaa muka tule? Eikös tuon 12-kerroksinen pitänyt olla?
Vai ovatko nuo korkeat palkit sitä yläosaa?
What?

Re: Tikkurilan matkakeskus
Lähetetty: 28.09.13 19:01
Kirjoittaja hmikko
RV kirjoitti:Vai ovatko nuo korkeat palkit sitä yläosaa?
Ajattelitko, että ne ovat koristeita?