Sivu 5/17

Re: Tikkurilan matkakeskus

Lähetetty: 21.07.13 11:56
Kirjoittaja Maumatti
Ihan positiiviselta vaikuttaa. Turha tietysti tässä vaiheessa sanoa mitään, mutta toivottavasti eivät ryssi tota meinaan kiva sitten katsella tuon kokoista rakennusta.

Re: Tikkurilan matkakeskus

Lähetetty: 21.07.13 13:50
Kirjoittaja ÄmJii
Mä oon itseasiassa yllättynyt rakennuksen massiivisuudesta näiden rakennusaikaisten kuvien perusteella, mikä on hyvä juttu. Urbaani rakennus ja jotenkin suuren maailman tuntua. Ja sekin ihmettyttää, että tämä lähti niin kivuttomasti liikkeelle. Mielenkiintoinen projekti.

Re: Tikkurilan matkakeskus

Lähetetty: 21.07.13 14:20
Kirjoittaja cobaink
Tikkurila on pks-seudun mielenkiitoisempia kohteita :P Muutaman vuoden kuluttua ihan eri paikka.

Re: Tikkurilan matkakeskus

Lähetetty: 21.07.13 22:45
Kirjoittaja 16valve
Pari kuvaa eiliseltä.

Kuva

Laiturilta 6
Kuva

Re: Tikkurilan matkakeskus

Lähetetty: 29.07.13 21:08
Kirjoittaja Purkki^
29.7.2013
Kuva

Re: Tikkurilan matkakeskus

Lähetetty: 30.07.13 16:20
Kirjoittaja cobaink
Tikkurila ilmaantui raksakameraan...
http://www.raksakamera.fi/1022487490/fi ... 902,101504

Re: Tikkurilan matkakeskus

Lähetetty: 09.08.13 23:17
Kirjoittaja Purkki^
9.8.2013
Kuva

Eteläseinään ei tule ikkunoita ja se jää karuksi koska rakennuksen vaihe 2 tulee siihen kiinni.

Edit: Eteläseinän vasempaan laitaa tuleekin ikkunoita.

Re: Tikkurilan matkakeskus

Lähetetty: 27.08.13 21:26
Kirjoittaja Purkki^
27.8

Kuva

Re: Tikkurilan matkakeskus

Lähetetty: 07.09.13 19:06
Kirjoittaja Purkki^
7.9

Kuva

Kuva

3 kerrosta vielä.

Re: Tikkurilan matkakeskus

Lähetetty: 28.09.13 14:08
Kirjoittaja Purkki^
28.9

Kuva

Re: Tikkurilan matkakeskus

Lähetetty: 28.09.13 14:14
Kirjoittaja H.C.
Hieno päivitys, kiitos kuvasta! Tossako nyt koko korkeus? On kyllä mukavan kokoinen ja siltakin edennyt kivasti.

Re: Tikkurilan matkakeskus

Lähetetty: 28.09.13 14:23
Kirjoittaja Purkki^
Joo, tuon korkeammalle ei mennä. Näyttää paljon korkeammalta kuin havainnekuvassa.

Kuva

Re: Tikkurilan matkakeskus

Lähetetty: 28.09.13 18:15
Kirjoittaja RV
Siis eikö tuota yläosaa muka tule? Eikös tuon 12-kerroksinen pitänyt olla? :? Vai ovatko nuo korkeat palkit sitä yläosaa?

Re: Tikkurilan matkakeskus

Lähetetty: 28.09.13 18:24
Kirjoittaja Purkki^
RV kirjoitti:Siis eikö tuota yläosaa muka tule? Eikös tuon 12-kerroksinen pitänyt olla? :? Vai ovatko nuo korkeat palkit sitä yläosaa?
What? :D

Re: Tikkurilan matkakeskus

Lähetetty: 28.09.13 19:01
Kirjoittaja hmikko
RV kirjoitti:Vai ovatko nuo korkeat palkit sitä yläosaa?
Ajattelitko, että ne ovat koristeita?