Sivu 4/17

Re: Tikkurilan matkakeskus

Lähetetty: 26.05.13 22:12
Kirjoittaja Purkki^
Maumatti kirjoitti:Kolme torninosturia yhdessä rakenuksessa on vaan jotain niin kaunista.
Kohta on vielä kauniimpaa kun aivan tuohon viereen nousee 2 nosturia lisää. Tulee olemaan noin 200x200m2 alueella 5 nosturia.

Re: Tikkurilan matkakeskus

Lähetetty: 08.06.13 20:53
Kirjoittaja Purkki^
8.6.13

Kuva

Re: Tikkurilan matkakeskus

Lähetetty: 24.06.13 20:58
Kirjoittaja Purkki^
24.06.13

Kuva

Re: Tikkurilan matkakeskus

Lähetetty: 08.07.13 21:24
Kirjoittaja Purkki^
8.7.13

Kuva

Re: Tikkurilan matkakeskus

Lähetetty: 11.07.13 20:27
Kirjoittaja Janne_H
Kävin katsastamassa Dixin.

Kuva

Kuva

Kuva

Ja tämän kerrostalon asukkailta ei vai tullut valituksia?
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Re: Tikkurilan matkakeskus

Lähetetty: 11.07.13 20:37
Kirjoittaja Purkki^
Kiitoksia hyvistä kuvista! Ilmakuvista näkee, että aika massiivinen rakennus tuosta tulee. Kun tämä 1. vaihe on valmis niin ensimmäisen kuvan bussiterminaali siirtyy matkakeskukseen ja rakennus laajenee etelään päin.
Janne_H kirjoitti:Ja tämän kerrostalon asukkailta ei vai tullut valituksia?
Ei tietääkseni. Aika rajua tuossa vieressä on nyt asua, mutta lopputulos tulee olemaan asukkaille hyvä.

Re: Tikkurilan matkakeskus

Lähetetty: 11.07.13 22:55
Kirjoittaja magno
Iso käpälä taas kuvista Jannelle. Toivottavasti jatkossakin jaksat ottaa ilmakuvia pkseudun projekteista.

Re: Tikkurilan matkakeskus

Lähetetty: 12.07.13 10:58
Kirjoittaja Maumatti
Purkki^ kirjoitti:Kiitoksia hyvistä kuvista! Ilmakuvista näkee, että aika massiivinen rakennus tuosta tulee. Kun tämä 1. vaihe on valmis niin ensimmäisen kuvan bussiterminaali siirtyy matkakeskukseen ja rakennus laajenee etelään päin.
Janne_H kirjoitti:Ja tämän kerrostalon asukkailta ei vai tullut valituksia?
Ei tietääkseni. Aika rajua tuossa vieressä on nyt asua, mutta lopputulos tulee olemaan asukkaille hyvä.
Onko valmistumisen jälkeen entisen bussiterminaalin paikalle mitään suunnitelmia?

Re: Tikkurilan matkakeskus

Lähetetty: 12.07.13 13:04
Kirjoittaja Purkki^
^ Osa bussiterminaalista jää matkakeskuksen 2.vaiheen alle ja lopusta tulee Albert Edefeltin aukio.

Re: Tikkurilan matkakeskus

Lähetetty: 16.07.13 22:31
Kirjoittaja RV
Mihin vaiheeseen se massiivinen torniosa kuuluu?

Re: Tikkurilan matkakeskus

Lähetetty: 16.07.13 22:39
Kirjoittaja Janne_H
RV kirjoitti:Mihin vaiheeseen se massiivinen torniosa kuuluu?
Eikö se ole tuossa korkeimman nosturin juurella?

Re: Tikkurilan matkakeskus

Lähetetty: 17.07.13 14:22
Kirjoittaja Purkki^
Janne_H kirjoitti:
RV kirjoitti:Mihin vaiheeseen se massiivinen torniosa kuuluu?
Eikö se ole tuossa korkeimman nosturin juurella?
Joo, eli Jannen kuvissa tämä kohta.
Kuva

Re: Tikkurilan matkakeskus

Lähetetty: 20.07.13 17:09
Kirjoittaja Purkki^
Eilen nousi seinäpaloja radanpuolelle. Julkisivusta ei voi sanoa vielä mitään kun päälle tulee verhoilu.

Kuva

Re: Tikkurilan matkakeskus

Lähetetty: 20.07.13 18:00
Kirjoittaja Kantti
Kivat raikkaat värit tässä vaiheessa :D

Re: Tikkurilan matkakeskus

Lähetetty: 21.07.13 01:08
Kirjoittaja Arska
Googlen kuvahaku ei ainakaan vielä antanut ihan odotettuja kuvia hakusanalla "dixi" :D

Mielenkiintoinen projekti kyseessä ja innolla odotan miltä lopputulos aikanaan näyttää. Jatkakaa tiivistä kuvapäivitystä!