Sivu 4/5

Re: Palokunnanmäki, Jyväskylä

Lähetetty: 06.06.14 14:36
Kirjoittaja grendy
Arska kirjoitti:Palokunnanmäellä tapahtuu:

Ensimmäiset vuokralaiset muuttivat toukokuun viimeisinä päivinä tähän taloon:
Kuva
Ai miten niin tuli vähän eri värinen kuin havainnekuvassa? ;)

Mitenkähän on muuten mahdollista, että Lumonilla on järkyttävän suuri osuus koko Suomen parvekelasi-asennuksista? Ihan sama missä päin Suomea pyörii niin 100% identtisiä parvekkeita näkee kaikissa uusissa taloissa... vähän alkais kyllästyttään.. Laatukin kun on vielä täyttä kuraa niin hyvin menee :D

Re: Palokunnanmäki, Jyväskylä

Lähetetty: 06.06.14 18:52
Kirjoittaja Arska
Tuo kuvassa oleva havainnekuva on viereiselle tontilla ennakkomarkinoinnissa olevan oranssin talon kuva. Tästä valmistuneesta pitikin tulla punainen ja punaisen taakse myöhemmin NCC:n toimesta nousevan talon vastaava julkisivu tulee olemaan keltainen.

Itse kyllä katseleen mielelläni tuota punaista seinää. Suomessa on pääsääntöisesti niin synkkää Syyskuun lopulta huhtikuulle, että voimakkaita värejä saisi rakennusten julkisivuissa käyttää paljon nykyistä rohkeammin.

Re: Palokunnanmäki, Jyväskylä

Lähetetty: 28.06.14 19:45
Kirjoittaja Arska
JVA:n taloihin oli eilen aikamoinen muuttorumba päällä ja tänään on jatkunut! Nyt siis asutaan jo 4:ssä talossa ja ensinmäisen tornitalon perustuksilla rakennellaan valumuotteja!Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Aina ei kaikki mene ihan kohdilleen!
Kuva

Re: Palokunnanmäki, Jyväskylä

Lähetetty: 30.06.14 06:19
Kirjoittaja wab
Tornin rakentaa kuulemani mukaan Rakennusliike Porrassalmi Oy. Hissi on kyllä hyvä, kaveri oli menossa 3 kerrokseen ja hämmenty vähän hissiin mennessä. :D
Hyvän näköistä on tulossa kun kaikki on valmista 8) Tässä vielä kuvakulma Savelan postiautovarikon korttelista käsin.
Kuva
Kuva

Re: Palokunnanmäki, Jyväskylä

Lähetetty: 30.06.14 16:53
Kirjoittaja Arska
Jep! Porrassalmi rakentaa, ja hyvä näin, ettei ihan kaikki mene aina suurille (pörssi)yhtiöille. Tänään tehtiin pohjalaatan raudoituksia, joten suunta on jo ylöspäin! ;)
Heinä-elokuun vaihteessa allekirjoittaneen seuraavat kuvapäivitykset. Ellei tällä viikolla vielä jotai kuvattavaa ilmene.

Re: Palokunnanmäki, Jyväskylä

Lähetetty: 12.08.14 14:38
Kirjoittaja Arska
JVA:n tornitalo työmaalle on tuotu nyt ensinmäisiä seinäelementtejä. Seuraavaksi jännitetään, miltä saumat näyttää. :D
Kuva

Re: Palokunnanmäki, Jyväskylä

Lähetetty: 29.09.14 13:04
Kirjoittaja Arska
Palokunnanmäellä JVA:n tornista nousee 3. kerros.
Kuva

Kuva

Vähän huonoja kuvia, mutta todistus aineistoa kuitenkin että Jyväskylässä nousee taas tornitalo vaikka Elokuussa Maailmanpylväs jo saikin asukkaansa!

Re: Palokunnanmäki, Jyväskylä

Lähetetty: 12.11.14 16:38
Kirjoittaja Arska
Viimeaikoina tahti Palokunnanmäellä on kiihtynyt ja eilisen ja tämänpäivän aikana kortteliin nousi kolmas torninosturi. JVA:n tornissa asennetaan 8. kerroksen elementtejä. Lemminkäisen viimeisessä kohteessa pystytetään ykköskerroksen seiniä ja NCC:n aloituskohteessa perustusksia.

Kuvia tältä päivältä:

Kuva
Kuva
Kuva

Kuva

Kuva
Kuva
Kuva

Re: Palokunnanmäki, Jyväskylä

Lähetetty: 04.02.15 16:00
Kirjoittaja wab
Kuva
Ensimmäisessä tornissa kaikki kerrokset kasassa.

Re: Palokunnanmäki, Jyväskylä

Lähetetty: 28.02.15 15:48
Kirjoittaja Jarski
Tässä ensimmäinen torni vähän lähempää:

Kuva

Re: Palokunnanmäki, Jyväskylä

Lähetetty: 29.04.15 17:49
Kirjoittaja wab
28.4.15

Kuva
Kuva

Re: Palokunnanmäki, Jyväskylä

Lähetetty: 21.05.15 18:37
Kirjoittaja Arska
Tuoreita kuvia tältä päivältä:

Rakenteilla olevat kolme taloa ovat siis olleet jo jonkin aikaa harjakorkeudessa ja julkisivut etenevät kukin omaa tahtiaan. Kaksi NCC:n tonttia vielä rakentamatta eikä kumpikaan ole vielä ennakkomarkkinoinnissa.

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Re: Palokunnanmäki, Jyväskylä

Lähetetty: 22.05.15 01:19
Kirjoittaja Arska
Jatketaas vielä pari kuvaa kun sain pitkästä aikaa käytyä kuvaamassa vähän toisestakin kuvakulmasta:

Kuva

Kuva


Kuva

Re: Palokunnanmäki, Jyväskylä

Lähetetty: 01.07.15 19:28
Kirjoittaja Arska
Nyt kun kerrankin paistaa aurinko niin päivitystä Palokunnanmäelle!

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Re: Palokunnanmäki, Jyväskylä

Lähetetty: 11.08.15 18:14
Kirjoittaja wab
Tänään ja eilen

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva