Sivu 4/5
Re: Palokunnanmäki, Jyväskylä
Lähetetty: 06.06.14 14:36
Kirjoittaja grendy
Arska kirjoitti:Palokunnanmäellä tapahtuu:
Ensimmäiset vuokralaiset muuttivat toukokuun viimeisinä päivinä tähän taloon:
Ai miten niin tuli vähän eri värinen kuin havainnekuvassa?
Mitenkähän on muuten mahdollista, että Lumonilla on järkyttävän suuri osuus koko Suomen parvekelasi-asennuksista? Ihan sama missä päin Suomea pyörii niin 100% identtisiä parvekkeita näkee kaikissa uusissa taloissa... vähän alkais kyllästyttään.. Laatukin kun on vielä täyttä kuraa niin hyvin menee

Re: Palokunnanmäki, Jyväskylä
Lähetetty: 06.06.14 18:52
Kirjoittaja Arska
Tuo kuvassa oleva havainnekuva on viereiselle tontilla ennakkomarkinoinnissa olevan oranssin talon kuva. Tästä valmistuneesta pitikin tulla punainen ja punaisen taakse myöhemmin NCC:n toimesta nousevan talon vastaava julkisivu tulee olemaan keltainen.
Itse kyllä katseleen mielelläni tuota punaista seinää. Suomessa on pääsääntöisesti niin synkkää Syyskuun lopulta huhtikuulle, että voimakkaita värejä saisi rakennusten julkisivuissa käyttää paljon nykyistä rohkeammin.
Re: Palokunnanmäki, Jyväskylä
Lähetetty: 28.06.14 19:45
Kirjoittaja Arska
Re: Palokunnanmäki, Jyväskylä
Lähetetty: 30.06.14 06:19
Kirjoittaja wab
Tornin rakentaa kuulemani mukaan Rakennusliike Porrassalmi Oy. Hissi on kyllä hyvä, kaveri oli menossa 3 kerrokseen ja hämmenty vähän hissiin mennessä.

Hyvän näköistä on tulossa kun kaikki on valmista

Tässä vielä kuvakulma Savelan postiautovarikon korttelista käsin.

Re: Palokunnanmäki, Jyväskylä
Lähetetty: 30.06.14 16:53
Kirjoittaja Arska
Jep! Porrassalmi rakentaa, ja hyvä näin, ettei ihan kaikki mene aina suurille (pörssi)yhtiöille. Tänään tehtiin pohjalaatan raudoituksia, joten suunta on jo ylöspäin!
Heinä-elokuun vaihteessa allekirjoittaneen seuraavat kuvapäivitykset. Ellei tällä viikolla vielä jotai kuvattavaa ilmene.
Re: Palokunnanmäki, Jyväskylä
Lähetetty: 12.08.14 14:38
Kirjoittaja Arska
JVA:n tornitalo työmaalle on tuotu nyt ensinmäisiä seinäelementtejä. Seuraavaksi jännitetään, miltä saumat näyttää.

Re: Palokunnanmäki, Jyväskylä
Lähetetty: 29.09.14 13:04
Kirjoittaja Arska
Palokunnanmäellä JVA:n tornista nousee 3. kerros.
Vähän huonoja kuvia, mutta todistus aineistoa kuitenkin että Jyväskylässä nousee taas tornitalo vaikka Elokuussa Maailmanpylväs jo saikin asukkaansa!
Re: Palokunnanmäki, Jyväskylä
Lähetetty: 12.11.14 16:38
Kirjoittaja Arska
Re: Palokunnanmäki, Jyväskylä
Lähetetty: 04.02.15 16:00
Kirjoittaja wab

Ensimmäisessä tornissa kaikki kerrokset kasassa.
Re: Palokunnanmäki, Jyväskylä
Lähetetty: 28.02.15 15:48
Kirjoittaja Jarski
Tässä ensimmäinen torni vähän lähempää:

Re: Palokunnanmäki, Jyväskylä
Lähetetty: 29.04.15 17:49
Kirjoittaja wab
28.4.15

Re: Palokunnanmäki, Jyväskylä
Lähetetty: 21.05.15 18:37
Kirjoittaja Arska
Re: Palokunnanmäki, Jyväskylä
Lähetetty: 22.05.15 01:19
Kirjoittaja Arska
Re: Palokunnanmäki, Jyväskylä
Lähetetty: 01.07.15 19:28
Kirjoittaja Arska
Re: Palokunnanmäki, Jyväskylä
Lähetetty: 11.08.15 18:14
Kirjoittaja wab