Sivu 30/49
Re: Espoon projektit
Lähetetty: 12.11.13 02:21
Kirjoittaja RV
Re: Espoon projektit
Lähetetty: 12.11.13 02:43
Kirjoittaja Kazaam
Ne saa kyllä näkyviin kun kopioi vaan kuvien url-osoitteen.

Mutta laitetaan nyt tännekin kaikkien nähtäville:
Kaunista ellen sanoisi.
Re: Espoon projektit
Lähetetty: 12.11.13 13:29
Kirjoittaja jake
Kazaam kirjoitti:Ne saa kyllä näkyviin kun kopioi vaan kuvien url-osoitteen.
Mutta laitetaan nyt tännekin kaikkien nähtäville:
Pahoittelut, postatessa url vielä toimi ja kuvat näkyi, mutta jokin kämmi kävi.

Re: Espoon projektit
Lähetetty: 12.11.13 13:36
Kirjoittaja Purkki^
Metron viereen toivois hieman tehokkaampaa rakentamista

Re: Espoon projektit
Lähetetty: 12.11.13 13:39
Kirjoittaja grendy
Ei vaan löydä mitään hienoa tosta suunnitelmasta. Perinteistä tehotonta lähiörakentamista piilotettuna metsään?
Re: Espoon projektit
Lähetetty: 12.11.13 15:52
Kirjoittaja zeizei
grendy kirjoitti:Ei vaan löydä mitään hienoa tosta suunnitelmasta. Perinteistä tehotonta lähiörakentamista piilotettuna metsään?
Joo ei kyllä omaankaan makuun löydy yhtään hyvää puolta.. No, eipä ainakaan maisemilla markkinoida.
Re: Espoon projektit
Lähetetty: 12.11.13 17:21
Kirjoittaja Kantti
Muuten ihan ookoo mutta väärä paikka. Joo.
Re: Espoon projektit
Lähetetty: 12.11.13 17:59
Kirjoittaja RV
Samaa mieltä, eli ihan laadukasta, mutta täysin väärässä paikassa. Noh, positiivista sentään että tie levennetään.
Re: Espoon projektit
Lähetetty: 12.11.13 18:03
Kirjoittaja Maumatti
Samaa mieltä myös. Ihan hyvältä näyttää, mutta miksei metroaseman lähelle voi rakentaa tehokkaammin? Toisaalta vaikea noista muutamasta kuvasta sanoa, toivottavasti esille tulee lisää materiaalia.
Re: Espoon projektit
Lähetetty: 12.11.13 23:12
Kirjoittaja jake
Aikaisemmin tälle tontille kaavailtiin tuplasti enemmän neliöitä mutta poliitikot palauttivat valmisteluun. Totta, että tiiviys jättäisi toivomisen varaan mutta toisaalta nämä istuvat hyvin Pietilöiden hienojen talojen viereen. Ja tuohon tien toiselle puolelle onneksi tulee tiivis Jousenpuisto jonka suunnitelmat ovat lupaavia.
Re: Espoon projektit
Lähetetty: 13.11.13 13:52
Kirjoittaja RV
jake kirjoitti:Aikaisemmin tälle tontille kaavailtiin tuplasti enemmän neliöitä mutta poliitikot palauttivat valmisteluun. Totta, että tiiviys jättäisi toivomisen varaan mutta toisaalta nämä istuvat hyvin Pietilöiden hienojen talojen viereen. Ja tuohon tien toiselle puolelle onneksi tulee tiivis Jousenpuisto jonka suunnitelmat ovat lupaavia.
Eikös Jousenpuistoon pitänyt tulla torni? Aika hitaasti nämä metroasemien tornihankkeet sun muut näyttävät etenevän

Re: Espoon projektit
Lähetetty: 05.12.13 10:23
Kirjoittaja Janne_H
Re: Espoon projektit
Lähetetty: 28.01.14 07:17
Kirjoittaja hmikko
Lommilan laatikkomyymäläkeskuksen kaava on hyväksytty, alkuperäisestä pienennetyin marketein. Hesarin juttu:
http://www.hs.fi/kaupunki/Lommilan+kaup ... 0794632921
HS kirjoitti:Espoon vihreitä huolettaa se, että Lommilan kaupoille tullaan pääasiassa autoilla. Puolueen valtuutettujen mielestä Espoon keskuksen kehittäminen jää nyt Lommilan jalkoihin.
”Lommila on osa Espoon keskustaa ja tämä luo uskoa tehdä investointeja myös Espoon keskustaan. Tämä ei ole mikään irrallinen hanke”, perusteli taas Markku Markkula (kok), joka on myös kaupunkisuunnittelulautakunnan puheenjohtaja.
Re: Espoon projektit
Lähetetty: 01.03.14 19:58
Kirjoittaja Janne_H
Re: Espoon projektit
Lähetetty: 01.03.14 20:47
Kirjoittaja Clepe
Janne_H kirjoitti:Otaniemen kehityksestä pidettiin viime torstaina asukastilaisuus. Tässä hieman kuvia kyseiseltä tilaisuudelta. Otarannan suunnitelmat synnyttivät hyvin voimakasta vastustusta paikallisissa.
Minä en oikein pidä näistä lamelliviritelmistä. On hyvä että talot ulottuvat rantaan asti, mutta minä haluaisin kyllä sen rantapromenadin talon ja veden väliin. Muuten tuolla oli ehdotettu ihan järkeviäkin asioita. Esimerkiksi Otakaaren varren tiivistäminen olisi tosi hyvä juttu.