Sivu 30/49

Re: Espoon projektit

Lähetetty: 12.11.13 02:21
Kirjoittaja RV
jake kirjoitti:Tapiolassa, lähellä Urheilupuiston metroasemaa olevan Steniuksenkummun suunnitelmat ovat päässeet uudelleen vauhtiin. KSL käsittelee kaavamuutosta tällä viikolla.

Kuvissa suunnitelma näyttää yllättävän hyvältä ainakin pihan puolelta.

Kuva
Kuva
Kuva
Ei näy kuvia :/

Re: Espoon projektit

Lähetetty: 12.11.13 02:43
Kirjoittaja Kazaam
Ne saa kyllä näkyviin kun kopioi vaan kuvien url-osoitteen. :) Mutta laitetaan nyt tännekin kaikkien nähtäville:

Kuva
Kuva
Kuva

Kaunista ellen sanoisi.

Re: Espoon projektit

Lähetetty: 12.11.13 13:29
Kirjoittaja jake
Kazaam kirjoitti:Ne saa kyllä näkyviin kun kopioi vaan kuvien url-osoitteen. :) Mutta laitetaan nyt tännekin kaikkien nähtäville:
Pahoittelut, postatessa url vielä toimi ja kuvat näkyi, mutta jokin kämmi kävi. :)

Re: Espoon projektit

Lähetetty: 12.11.13 13:36
Kirjoittaja Purkki^
Metron viereen toivois hieman tehokkaampaa rakentamista :|

Re: Espoon projektit

Lähetetty: 12.11.13 13:39
Kirjoittaja grendy
Ei vaan löydä mitään hienoa tosta suunnitelmasta. Perinteistä tehotonta lähiörakentamista piilotettuna metsään?

Re: Espoon projektit

Lähetetty: 12.11.13 15:52
Kirjoittaja zeizei
grendy kirjoitti:Ei vaan löydä mitään hienoa tosta suunnitelmasta. Perinteistä tehotonta lähiörakentamista piilotettuna metsään?
Joo ei kyllä omaankaan makuun löydy yhtään hyvää puolta.. No, eipä ainakaan maisemilla markkinoida.

Re: Espoon projektit

Lähetetty: 12.11.13 17:21
Kirjoittaja Kantti
Muuten ihan ookoo mutta väärä paikka. Joo.

Re: Espoon projektit

Lähetetty: 12.11.13 17:59
Kirjoittaja RV
Samaa mieltä, eli ihan laadukasta, mutta täysin väärässä paikassa. Noh, positiivista sentään että tie levennetään.

Re: Espoon projektit

Lähetetty: 12.11.13 18:03
Kirjoittaja Maumatti
Samaa mieltä myös. Ihan hyvältä näyttää, mutta miksei metroaseman lähelle voi rakentaa tehokkaammin? Toisaalta vaikea noista muutamasta kuvasta sanoa, toivottavasti esille tulee lisää materiaalia.

Re: Espoon projektit

Lähetetty: 12.11.13 23:12
Kirjoittaja jake
Aikaisemmin tälle tontille kaavailtiin tuplasti enemmän neliöitä mutta poliitikot palauttivat valmisteluun. Totta, että tiiviys jättäisi toivomisen varaan mutta toisaalta nämä istuvat hyvin Pietilöiden hienojen talojen viereen. Ja tuohon tien toiselle puolelle onneksi tulee tiivis Jousenpuisto jonka suunnitelmat ovat lupaavia.

Re: Espoon projektit

Lähetetty: 13.11.13 13:52
Kirjoittaja RV
jake kirjoitti:Aikaisemmin tälle tontille kaavailtiin tuplasti enemmän neliöitä mutta poliitikot palauttivat valmisteluun. Totta, että tiiviys jättäisi toivomisen varaan mutta toisaalta nämä istuvat hyvin Pietilöiden hienojen talojen viereen. Ja tuohon tien toiselle puolelle onneksi tulee tiivis Jousenpuisto jonka suunnitelmat ovat lupaavia.
Eikös Jousenpuistoon pitänyt tulla torni? Aika hitaasti nämä metroasemien tornihankkeet sun muut näyttävät etenevän :?

Re: Espoon projektit

Lähetetty: 05.12.13 10:23
Kirjoittaja Janne_H

Re: Espoon projektit

Lähetetty: 28.01.14 07:17
Kirjoittaja hmikko
Lommilan laatikkomyymäläkeskuksen kaava on hyväksytty, alkuperäisestä pienennetyin marketein. Hesarin juttu:

http://www.hs.fi/kaupunki/Lommilan+kaup ... 0794632921
HS kirjoitti:Espoon vihreitä huolettaa se, että Lommilan kaupoille tullaan pääasiassa autoilla. Puolueen valtuutettujen mielestä Espoon keskuksen kehittäminen jää nyt Lommilan jalkoihin.
”Lommila on osa Espoon keskustaa ja tämä luo uskoa tehdä investointeja myös Espoon keskustaan. Tämä ei ole mikään irrallinen hanke”, perusteli taas Markku Markkula (kok), joka on myös kaupunkisuunnittelulautakunnan puheenjohtaja.

Re: Espoon projektit

Lähetetty: 01.03.14 19:58
Kirjoittaja Janne_H
Otaniemen kehityksestä pidettiin viime torstaina asukastilaisuus. Tässä hieman kuvia kyseiseltä tilaisuudelta. Otarannan suunnitelmat synnyttivät hyvin voimakasta vastustusta paikallisissa.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

http://www.espoo.fi/fi-FI/Asuminen_ja_y ... umi(35147)

Re: Espoon projektit

Lähetetty: 01.03.14 20:47
Kirjoittaja Clepe
Janne_H kirjoitti:Otaniemen kehityksestä pidettiin viime torstaina asukastilaisuus. Tässä hieman kuvia kyseiseltä tilaisuudelta. Otarannan suunnitelmat synnyttivät hyvin voimakasta vastustusta paikallisissa.
Kuva
Minä en oikein pidä näistä lamelliviritelmistä. On hyvä että talot ulottuvat rantaan asti, mutta minä haluaisin kyllä sen rantapromenadin talon ja veden väliin. Muuten tuolla oli ehdotettu ihan järkeviäkin asioita. Esimerkiksi Otakaaren varren tiivistäminen olisi tosi hyvä juttu.