Sivu 15/54
Re: Leppävaaran kehittyminen
Lähetetty: 22.02.09 11:15
Kirjoittaja zeizei
Vähän siltä vaikuttais että Vallikallion helmeen nousee vielä yksi talo
Tähän vasempaan alanurkkaan:
Sitten tämä Perkkaan mysteeritalo. Iso siitä ainakin tulee, kuvien reunasta reunaan:
Ja jäähalli:

Re: Leppävaaran kehittyminen
Lähetetty: 22.02.09 11:35
Kirjoittaja Janne_H
zeizei kirjoitti:Vähän siltä vaikuttais että Vallikallion helmeen nousee vielä yksi talo
Näiden kuvien perusteella oisi vielä kaksi taloa tulossa, niin että tuota sisäpihaa ympäröi talot joka puolelta.
Näyttää nyt siltä että nuo sisäpihan julkisivut toteutetaan rappaamalla. Omasta mielestäni niihinkin olisi paremmin sopinut tiiliseinät, niinkuin näissä havainnekuvissa on.

Re: Leppävaaran kehittyminen
Lähetetty: 15.03.09 09:54
Kirjoittaja zeizei
Re: Leppävaaran kehittyminen
Lähetetty: 15.03.09 21:25
Kirjoittaja Janne_H
Tämmönen työmaa löyty Mäkkylästä. Onkohan tää se ekotalo projekti? Rakennuttajana on YIT. Tossa oli ton yhen valmiin talon lisäks neljä perustusta ja sitten vieressä on myös rivitaloja rakenteilla. Panorama Towerin katto pilkistää nostokurjen juuren ja valon välissä.

Re: Leppävaaran kehittyminen
Lähetetty: 16.03.09 12:47
Kirjoittaja zz
Se ekotalohan oli suunnitteilla Perkkaalle. Tai en sitten tiedä, oliko jotain vastaavaa tulossa myös Mäkkylään. Tuskin. Mutta nuo talot ovat ihan tavallisia asuinkerrostaloja.
Re: Leppävaaran kehittyminen
Lähetetty: 16.03.09 13:20
Kirjoittaja zeizei
Eikös tässä ole kyseessä Espoon Topaasi?
http://www.unelmienkoti.com/topaasi/
Suuret suunnitelmat alueella, mutta saa nähdä tuleeko tuon valmiin kerrostalon ja niiden rivareiden lisäksi vähään aikaan muuta. Noita kerrostaloja pitäisi tulla aikanaan jopa kuusi kappaletta.
Re: Leppävaaran kehittyminen
Lähetetty: 20.03.09 17:54
Kirjoittaja zeizei
Tästä Sellon viereen tulevasta Aksentista on tulossa aika massiivinen. Viereen käsittääkseni nousee vielä kolmas samanlainen 8-kerroksinen talo sekä kaksi 4-kerroksista taloa eteen.

Re: Leppävaaran kehittyminen
Lähetetty: 04.04.09 20:51
Kirjoittaja automies
Janne_H kirjoitti:Tämmönen työmaa löyty Mäkkylästä. Onkohan tää se ekotalo projekti? Rakennuttajana on YIT. Tossa oli ton yhen valmiin talon lisäks neljä perustusta ja sitten vieressä on myös rivitaloja rakenteilla. Panorama Towerin katto pilkistää nostokurjen juuren ja valon välissä.

ei muuten oo yit vaan palmberg

Re: Leppävaaran kehittyminen
Lähetetty: 05.04.09 14:40
Kirjoittaja zeizei
Muutama kuva Leppävaarasta:
Polaris business park:
Ja tämännäköinen siitä pitäisi joskus tulla (parkkitaloa ei näy):
Myös havainnekuvassa vasemmalla näkyvä Aina talo näyttää aika uudelta:
Sitten vielä Onnenapila. Ei mikään ruusu, mutta kukkii se perunakin:

Re: Leppävaaran kehittyminen
Lähetetty: 05.04.09 18:34
Kirjoittaja lemo
Leppävaaran urheilupuistoon rakennettavan jäähallin kantavat rakenteet alkavat näemmä nousta:

Re: Leppävaaran kehittyminen
Lähetetty: 08.04.09 14:56
Kirjoittaja zeizei
Pari kuvaa Leppävaarasta:
Tähän parkkikselle on kaavoitettu rivi 8-kerroksisia taloja
Toi pilarien alle jäävä kävelykäytävä näytti ihan siistiltä. Taustalla Panorama Tower
Sisäpihaa

Re: Leppävaaran kehittyminen
Lähetetty: 24.04.09 13:35
Kirjoittaja zeizei
Re: Leppävaaran kehittyminen
Lähetetty: 25.04.09 13:31
Kirjoittaja late-
zeizei kirjoitti:6. Keskustan senioritalo. Iso sekin, tässä näkyy vain puolet talosta:
Tuon rakennuttaja teki ilmeisesti konkurssin ja työmaa on seissyt jo aika pitkään. Todella tuskastuttavaa, koska Leppävaarankadun jalkakäytävä ja pyörätie on aidattu umpeen työmaan takia eikä aitaamiselle nyt näy loppua.
Re: Leppävaaran kehittyminen
Lähetetty: 25.06.09 21:55
Kirjoittaja Janne_H
Re: Leppävaaran kehittyminen
Lähetetty: 11.08.09 16:56
Kirjoittaja zeizei
Turun projektien ketjussa oli juttua Turun keskustan tyhjistä liiketiloista ja tänään huomasin samanlaista kehitystä Sellossakin. Kauppakeskuksessa oli lopettanut OnOff, Espirit ja Mr Big. Kolme noin keskiluokan kauppaa, ei kuitenkaan pienimmästä päästä. Vähän aikaa sitten Futon Shop muuttui K-Marketiksi ja valaistuskauppa muuttui joksikin muuksi.
Eiköhän noihinkin löydy pian uudet kaupat, mutta harvinaista että näkee useampia suljettuja kauppoja samanaikaisesti.