Re: Tampere - sekalaista projektia
Lähetetty: 16.06.16 18:42
Onpas linjakkaan näköinen rakennus. Muotoja on näköjään haettu vähän kauempaa historiasta, mutta ainakaan minua se ei häiritse yhtään, päinvastoin. Pidän tästä jopa enemmän kuin siitä Hesan Hernesaaren vastaavasta, joka tuo mieleen jonkinlaisen häivehävittäjän (pidän siitäkin).
Hernesaaressa 'sauna' näyttäisi olevan suuressa määrin nokkela markkinointijippo. Kyseessä on paremminkin rantakahvila/ravintola hienoine terasseineen. Kuinkas Tampereella?
Hernesaaressa 'sauna' näyttäisi olevan suuressa määrin nokkela markkinointijippo. Kyseessä on paremminkin rantakahvila/ravintola hienoine terasseineen. Kuinkas Tampereella?





























