Sivu 14/23
Re: Urbaani videoketju
Lähetetty: 27.10.13 03:05
Kirjoittaja Klazu
Hong Kong on mahtava paikka, mutta olipahan tylsä timelapse. En jaksanut edes katsoa loppuun saakka, kun sisältö ei tuntunut muuttuvan ja video "alkavan" millään lupaavasta musiikista huolimatta.

Re: Urbaani videoketju
Lähetetty: 27.11.13 17:52
Kirjoittaja Kantti
Ykköskuusi kohosi koko komeuteensa - katso video
Maan virallinen ykköskuusi kaadettiin keskiviikkona Pernossa. Sieltä se matkasi kiertoteitse Turun tuomiokirkolle. Videolta näet, miten kuusi nostetaan kirkon edustalle, jossa joulukuusta on saatu ihailla aina jouluisin vuodesta 1930 lähtien.
Turun tuomiokirkko sai jälleen keskiviikkona eteensä komean joulukuusen, tällä kertaa Turun Pernosta.
- Kuljetus sujui paljon helpommin ja paremmin kuin odotimme. Sääennuste lupaili kovaa tuulta ja pakkasta, joka olisi toteutuessaan hankaloittanut kuljetusta. Nyt lämpötilan ollessa plussalla oksat kestivät paremmin, kuvailee Turun seudun kuntatekniikan työmaapäällikkö Timo Kajava.
Koska satamaan menevät rautatien ajolangat ovat liian alhaalla, kuusi kuljetettiin kiertotietä Ihalan, Raision keskustan, ohikulkutien ja Hämeentien ja -kadun kautta Tuomiokirkontorille.
- Aikataulu joka oli annettu toteutui ja olimme ajoissa, vaikka ihmiset ehtivät jo vähän huolestua, kun kuusta ei näkynyt, kertoo Kajava.
Kuusen valot sytytetään lauantai-iltapäivällä kello viideltä. Kuusi seisoo paikallaan nuutinpäivään saakka, ja se poistetaan maanantaina 13. tammikuuta.
http://yle.fi/uutiset/ykkoskuusi_kohosi ... oplay=true
Re: Urbaani videoketju
Lähetetty: 05.12.13 10:25
Kirjoittaja Kantti
Re: Urbaani videoketju
Lähetetty: 22.12.13 00:28
Kirjoittaja Kazaam
This is Shanghai《这就是上海》
[video]
https://www.youtube.com/watch?v=b18BJ37hcrA[/video]
Aivan kertakaikkisen makea timelapse!

Re: Urbaani videoketju
Lähetetty: 22.12.13 01:08
Kirjoittaja Kantti
Hieno timelapse!
Kohta jossa leveä motari menee läpi tiiviin kaupungin ja kulminoituu eritasoramppiin, on osa josta RV näkee ihanaa unta vielä; näkymä kämppäni ikkunasta.
Tein tuossa pari päivää sitten tiukan, Välähdyksiä -videon.
[video]
http://www.youtube.com/watch?v=wpzXoOxm ... JBCoANEuNg[/video]
Re: Urbaani videoketju
Lähetetty: 22.12.13 11:55
Kirjoittaja Jarski
Aika komea timelapse-video Jyväskylästä, sisältää tosin myös vähän vähemmän urbaaneja maisemia. :)
http://www.youtube.com/watch?v=htQtNOwd_14
Re: Urbaani videoketju
Lähetetty: 24.12.13 05:13
Kirjoittaja Klazu
Tuo Shanghai video olikin täällä jo heinäkuussa, mutta on kyllä niin upeasti tehty, että sen katsoo mieluusti vaikka kerran kuukaudessa.

Re: Urbaani videoketju
Lähetetty: 14.01.14 22:26
Kirjoittaja Luukie
Re: Urbaani videoketju
Lähetetty: 13.02.14 03:47
Kirjoittaja Luukie
Re: Urbaani videoketju
Lähetetty: 20.02.14 23:38
Kirjoittaja Janne_H
Upeaa materiaalia New Yorkista kaverin taustasävellyksellä.
[video]
http://vimeo.com/87128548[/video]
Re: Urbaani videoketju
Lähetetty: 27.02.14 06:45
Kirjoittaja Klazu
Huh huh, Los Angeles.
[video]
http://vimeo.com/80629469[/video]
Re: Urbaani videoketju
Lähetetty: 17.03.14 16:16
Kirjoittaja Klazu
Re: Urbaani videoketju
Lähetetty: 18.03.14 15:09
Kirjoittaja Luukie
Re: Urbaani videoketju
Lähetetty: 28.03.14 00:01
Kirjoittaja Jarski
Komea video Jyväskylän Kuokkalan sillasta ja sen ympäristöstä:
[video]
https://www.youtube.com/watch?v=KEH382LpTRU[/video]
Re: Urbaani videoketju
Lähetetty: 28.03.14 11:56
Kirjoittaja eskimo
Jarski kirjoitti:Komea video Jyväskylän Kuokkalan sillasta ja sen ympäristöstä
Kelpo video Jyväskylän edustan vesiltä. Sillan alla keinuu pysäyttävä taideteos, jota harva näkee. Kuka mahtaa olla tämän takana?
