Sivu 11/23
Re: Urbaani videoketju
Lähetetty: 30.10.12 01:16
Kirjoittaja Kantti
Re: Urbaani videoketju
Lähetetty: 31.10.12 17:34
Kirjoittaja AleksiB
Tein viime talvena videon lumisesta Helsingistä.
https://vimeo.com/52479473
Re: Urbaani videoketju
Lähetetty: 01.11.12 13:00
Kirjoittaja Darre
Upeat videot niin Kantilta kuin AleksiB:ltäkin. Hyvin tehty editointi elävöittää kyllä kuvamateriaalia. Aleksin "Snow falls on the city" on kyllä ihan ammattilaismateriaalia. Pidin tosi paljon. Veikkaan, että olet joko alalla tai opiskelet alaa.

Re: Urbaani videoketju
Lähetetty: 02.11.12 10:39
Kirjoittaja AleksiB
Kiitos, mukava kuulla

. En ole alalla, ihan harrastuspohjalta.
Re: Urbaani videoketju
Lähetetty: 17.11.12 12:28
Kirjoittaja Kantti
Turussa vieraili tanskalainen koululaiva Georg Stage syyskuussa. Satuin olemaan Boressa kaffella ja otin käsivaraisesti tuon alkuosan sieltä. Kannattaa panna merkille paikassa 0:48 tilanne jossa muhkea lohi loikkaa laivan keulan kohdalla joesta!

Aivan lopussa pussitettu telakkakraana pölisee taustalla hiekkapuhalluskäsittelyssä.
http://www.youtube.com/watch?v=F_VhOzzoygM&feature=plcp
Re: Urbaani videoketju
Lähetetty: 30.11.12 17:42
Kirjoittaja Janne_H
Upea Skydive Dubain video esittelee Dubain ympäristöä maan tasolta ja yläilmoista.
http://www.youtube.com/watch?v=C4T_BKDlEjA
Re: Urbaani videoketju
Lähetetty: 30.11.12 23:30
Kirjoittaja Klazu
Hienoja maisemia Dubai Marinan alueelta, mikä on siis yksi 3-4 suuresta keskuksesta, mutta jossa esimerkiksi Burj Khalifa ei sijaitse. Videosta kyllä näkee, että se on kuvattu kunnon kameralla ja suotimilla, sillä yleensä Dubaissa on ilma todella utuista kaukaisten kohteiden näkymiseen kuvassa.
Mitä noita muita foorumeita seurailee, niin on kyllä mennyt melkein täysin jäihin rakentaminen Dubaissa. Mahtaa olla kohtuullisen ankea paikka nyt kun keskeneräisiä ja tyhjiä rakennuksia on siellä täällä ja orjatyöläiset on lähetetty kotiin.
Re: Urbaani videoketju
Lähetetty: 01.12.12 00:53
Kirjoittaja Janne_H
Klazu kirjoitti:Videosta kyllä näkee, että se on kuvattu kunnon kameralla ja suotimilla, sillä yleensä Dubaissa on ilma todella utuista kaukaisten kohteiden näkymiseen kuvassa.
Samoilla kameroilla kuvattu kuin kohta ensi-iltaan tuleva Hobitti.

Suotimilla tosiaan voi saada parempaa kontrastia aikaiseksi utuisessa ympäristössä, mutta näkyvyyttä ne eivät tuo lisää. Tuolla Red Epicillä tosin pärjää myös ilman suotimia, sillä sen raw-videoiden värimäärittely on yhtä monipuolista kuin raw-kuvien muokkaaminen Photoshopissa.
Re: Urbaani videoketju
Lähetetty: 16.12.12 00:47
Kirjoittaja Kantti
Re: Urbaani videoketju
Lähetetty: 17.12.12 12:33
Kirjoittaja Kantti
Lunta on Turun kadullakin harvinaisen paljon, ainakin ajankohtaan nähden. Tein eilen huvikseni pienen kierroksen aivan sattumanvaraista reittiä.
http://www.youtube.com/watch?v=1cy6_ERSmbk
Re: Urbaani videoketju
Lähetetty: 14.01.13 21:48
Kirjoittaja Luukie
Re: Urbaani videoketju
Lähetetty: 14.01.13 22:18
Kirjoittaja magno
Re: Urbaani videoketju
Lähetetty: 15.01.13 03:18
Kirjoittaja Klazu
Venäjältä on tullut näitä videoita aiemminkin, mutta tuo menee kyllä hulluimmaksi! Melkoinen voima kaverin näpeissä. Maisemasta päätellen video on kuvattu Hervannassa?

Re: Urbaani videoketju
Lähetetty: 16.02.13 11:37
Kirjoittaja DFox
Re: Urbaani videoketju
Lähetetty: 16.02.13 14:50
Kirjoittaja SamuXe
Kaksi äärimmäisen hienosti toteutettua ja todella hyvällätavalla kuvattua videota! Kiitos.
Ps. Minusta noissa suurissa, vanhoissa ja brutaaleissa betoni rakennuksissa on oma viehättävyytensä
