Re: Herrainpolku
Lähetetty: 10.02.23 23:53
Kyllähän nuo kaikkialla alkaa olla suorissa riveissä taas. Herttuankulma Turussa hyvä esimerkki.
Samsam kirjoitti: ↑09.02.23 12:59 En kertakaikkiaan malta odottaa, että tuo haulikolla räiskittyjen ikkunoiden trendi on ohitse.Trendi näyttäis olevankin menoteillään. Äkkiseltään voisi luulla, että tämä tapaus on jälkijunassa sen takia, että toteutus on odottanut valituskierroksia sun muutta, mutta ei, vaan haulikkoaukotus on näköjään ilmaantunut monipolvisen suunnittelunprosessin viimeisessä vaiheessa.
