Sivu 9/9

Re: Oulun matkakeskus

Lähetetty: 01.03.22 13:48
Kirjoittaja markusvalo
sam kirjoitti: 17.02.22 23:22 Näkymä asemalaitureilta.
Kuva
Jännästi on käytetty lähinnä Lahden/Kouvolan liikenteessä olevia Sm4-sähköjunia ja vielä ihan ilman ajolankoja ja virroittimia.

Re: Oulun matkakeskus

Lähetetty: 02.03.22 13:15
Kirjoittaja Kivenhakkaaja
Se on sitä vihreää siirtymää.

Tuohon kolmion muotoisten rakennusten poteroon/liittymäkohtaan vesikatolla kertyy talvella kylläpari-kolme metriä lunta, mutta ehkäpä se tuosta ARK-havainnekuvasta vielä hieman järkeistyy.