Tänään Forum Marinumin parkkipaikalla osui okulaariin
pikkasen harvinaisempi merkki!

Vähän kauempaa näytti mutanttiautolta, tuli batman mieleen. Oli aika isokin.

Tuosta grillin merkistä en tunnistanut automerkkiä! Kuka olisi tosta tunnistanut? Ajattelin ettei se nyt Mazda voi ainakaan olla

Peräpuolelta
automerkkikin selvisi.

Korin himmeä kiilto..

johtuu siitä että auton kori näyttää tekstiilipinnoitetulta! Voisiko kyse olla hiilikuitukorista?

21" pyörät
Koska merkki oli harvinainen tsekkasin pahuuttani nettiautosta mitä siellä tiedetään Infinitistä. Löytyi 2, toinen vm 2006 mallinen joka oli aivan erilainen. Nelivetoautomaatti jossa:
Teho: 231 kW / 314 Hv
Omamassa: 2 620 kg
Kulutus: Yhdistetty: 15,8 l/100km
Toinen oli vähän saman näköinen vm 2009, siinäkin:
Teho: 235 kW / 320 Hv
Omamassa: 1 876 kg