Sivu 78/88

Re: Urbaani Kuva Ketju

Lähetetty: 03.10.12 19:00
Kirjoittaja Maumatti
Kuva
Hienosti laski aurinko, niin piti kuvata.

Re: Urbaani Kuva Ketju

Lähetetty: 03.10.12 19:15
Kirjoittaja Luukie
Maumatti kirjoitti:Kuva
Hienosti laski aurinko, niin piti kuvata.
Kuvassa pahemmin vikoja, mutta kannattaako samaa kuvaa postailla monta kertaa samalle foorumille?

Re: Urbaani Kuva Ketju

Lähetetty: 04.10.12 18:56
Kirjoittaja Darre
Luukie kirjoitti:Kuvassa pahemmin vikoja, mutta kannattaako samaa kuvaa postailla monta kertaa samalle foorumille?
Tämän sanottuasi lainasit kuvan ja postasit sen itse uudelleen. *naamapalmu*

Re: Urbaani Kuva Ketju

Lähetetty: 04.10.12 19:22
Kirjoittaja Maumatti
Oon pahoillani jos oon postannu kuvan kaksi kertaa mut en ainakaa ite oo huomannu tapahtunutta. Ja se kuva on muuten otettu kännykällä.

Re: Urbaani Kuva Ketju

Lähetetty: 16.10.12 01:22
Kirjoittaja Kantti
Kuva

Re: Urbaani Kuva Ketju

Lähetetty: 16.10.12 10:50
Kirjoittaja 16valve
Jonkun BMX heikossa hapessa. Hieno kuva, pistää ajattelemaan mitä kaikkea Aurajoen pohjalla lojuu..

Re: Urbaani Kuva Ketju

Lähetetty: 16.10.12 12:03
Kirjoittaja Kantti
16valve kirjoitti:Jonkun BMX heikossa hapessa. Hieno kuva, pistää ajattelemaan mitä kaikkea Aurajoen pohjalla lojuu..
Polkupyöriä varmasti löytyy pilvin pimein kaljapulloista ja purkeista nyt puhumattakaan. Tämä BMX -yksilö ei kovin pitkään ole joessa ollut koska ketjut eivät ole tuon ruosteisempia. Ihmettelen vain kuka sen joesta on nostanut ja millä vehkeellä? Olisikohan pyörän omistaja itse temppuillut tuossa joen partaalla ja homma lipsahtanut käsistä :)

Re: Urbaani Kuva Ketju

Lähetetty: 16.10.12 15:20
Kirjoittaja Darre
Viime kuussahan oli Aurajoessa sukellusharjoitus, jossa samalla nostettiin romua ylös. Oliskos peruja siltä ajalta. Ei noita sieltä mudasta kukaan huvikseen nostele. :)

Re: Urbaani Kuva Ketju

Lähetetty: 16.10.12 20:52
Kirjoittaja Kantti
Darre kirjoitti:Viime kuussahan oli Aurajoessa sukellusharjoitus, jossa samalla nostettiin romua ylös. Oliskos peruja siltä ajalta. Ei noita sieltä mudasta kukaan huvikseen nostele. :)
Ei ole sen peruja, kaikki romut mitä tuolloin kaivettin joen pohjasta kipattiin rannalla olleeseen romulavaan. Siksi tämä juuri kiinnosta, joku on osannut kaivella juuri oikeasta kohtaa?

Re: Urbaani Kuva Ketju

Lähetetty: 16.10.12 21:10
Kirjoittaja suberb
Onpas Kantin kuva hieno, pyörähän on kuin taideteos! Se olisikin hauskaa kun tehtäisiin näyttely kaikesta roinasta mitä Aurajoesta on nostettu ylös. Voisi olla aika mielenkiintoista. :D

Re: Urbaani Kuva Ketju

Lähetetty: 21.10.12 19:46
Kirjoittaja SamuXe
Tässä nyt jotain näyttöä aloittelevalta kuvaajalta joka kesällä sai Canon Eos 1100 D kameran ja yrittää sitä opetella käyttämään.

Ensin pari kuvaa kesältä Padovasta Italiasta:
Kuva

Kuva

Ja sitten ihan Suomea elikkä Helsinki ja Porvoo:
Kuva

Kuva

Koetan laitella lisääkin kuvia sinne tänne jos niitä sattuisi hyviäkin tulemaan ;)

Re: Urbaani Kuva Ketju

Lähetetty: 21.10.12 22:24
Kirjoittaja 16valve
SamuXe kirjoitti:Tässä nyt jotain näyttöä aloittelevalta kuvaajalta joka kesällä sai Canon Eos 1100 D kameran ja yrittää sitä opetella käyttämään.

Koetan laitella lisääkin kuvia sinne tänne jos niitä sattuisi hyviäkin tulemaan ;)
No siinähän niitä sattui tulemaan jo neljä hyvää kuvaa. Hyvä setti :smt023

Re: Urbaani Kuva Ketju

Lähetetty: 22.10.12 00:39
Kirjoittaja Klazu
Hauska idea tuo ylösalainen Padovan kuva! :smt023

Re: Urbaani Kuva Ketju

Lähetetty: 03.11.12 17:31
Kirjoittaja henkka
Tämä ilmestyi Tampereen yliopiston nurkille aika pian 2011 eduskuntavaalien jälkeen.

Kuva

Re: Urbaani Kuva Ketju

Lähetetty: 19.12.12 16:58
Kirjoittaja Janne_H
Kuva