Lähetetty: 04.02.07 19:24
Positiivista lukemista tamperelaisesta lauantailta. 
Jutussa puhuttiin matkakeskustunnelin rakentamisesta, mutta ohessa kerrottiin, että tunneli on vain alkupotku tullin alueen rakentamiselle.
Eli Alueelle on rakentumassa kymmeniätuhansia neliömetrejä liike- ja toimistotilaa. Makasiinit saneerataan(toinen radisson SAS:n käyttöön), hotellin, parkkihallin ja ratapihankadunrakentaminen kekkosentielle saakka muuttavat maisemaa.
Kiitos uudelle pormestarille kun projektit lähtevät käyntiin heti kun tuli virkaan.
vaikka kaikki nyt ei pelkästään pormestarin ansiota ole, mutta vaikuttaa lupaavalta.
http://194.188.93.116/wl_tam/newsp/tam/ ... 8eb38e.pdf
Sit vielä asiaan kuulumaton asia. Kuka täältä lisäilee skyscraperpage.com sivustolle tietoja uusista taloista suomessa? SdeS ei tunnu niitä sinne laittavan vaikka 3 kk olen tässä sitä odotellut.
Mulla ois tosiaan kuva tampereen tampellan Espan kulmasta, mutta en tiedä millä ilveellä ne tiedot sinne saa siitä talosta ja nyt kun se kerta on rakentumassakin niin ois ajankohtainen.
Jutussa puhuttiin matkakeskustunnelin rakentamisesta, mutta ohessa kerrottiin, että tunneli on vain alkupotku tullin alueen rakentamiselle.
Eli Alueelle on rakentumassa kymmeniätuhansia neliömetrejä liike- ja toimistotilaa. Makasiinit saneerataan(toinen radisson SAS:n käyttöön), hotellin, parkkihallin ja ratapihankadunrakentaminen kekkosentielle saakka muuttavat maisemaa.
Kiitos uudelle pormestarille kun projektit lähtevät käyntiin heti kun tuli virkaan.
http://194.188.93.116/wl_tam/newsp/tam/ ... 8eb38e.pdf
Sit vielä asiaan kuulumaton asia. Kuka täältä lisäilee skyscraperpage.com sivustolle tietoja uusista taloista suomessa? SdeS ei tunnu niitä sinne laittavan vaikka 3 kk olen tässä sitä odotellut.
Mulla ois tosiaan kuva tampereen tampellan Espan kulmasta, mutta en tiedä millä ilveellä ne tiedot sinne saa siitä talosta ja nyt kun se kerta on rakentumassakin niin ois ajankohtainen.
