- 18.08.17 00:54
#90256
Anikaisten ratkaisussa pengerryksen avulla katutasoa nostetaan Aninkaistensillan kannen tasalle, ja poistetaan rampit jotka vievät ison osan hyvää rakennuskelpoista tilaa. Näin jyrkät nousut autoaseman kohdalla poistuvat. Mainio ajatus! Autoaseman seutu vapautuu muuhun käyttöön matkakeskuskuksen aikanaan korvatessa autoasematoiminnot. Tuossa asemapaviljonki on siirretty kannenlle ja bussit kannen alle Ratapihankadun varteen. Ruutukaavatoteutusta pidän oikein hyvänä ja sopivana jatkona vanhaan ruutukaaavaan ympättäväksi, selkeyttää ja jäsentää kaupunkikokonaisuutta.
Jos toriparkkia olisi jotenkin noteerattu visiossa, siihen olisi siten myös otettu kanta, No tavallaan siihen otettiin kanta siten ettei sitä huomioitu. Päästiin ehkä vähemmällä pulinalla. Raitsikkaan tämä visio ei myöskään varsinaisesti koske. Siinä ei oleta kantaa joukkoliikennemuotoon. Paitsi että kiskoja havainnekuvissa näkyy lupaavasti. Tässä samaten saatettiin säästää huomiota varsinaiseen visioon, ettei yksityiskohdista aleta kokonaisuuden kustannuksella riitelemään.
Jos toriparkkia olisi jotenkin noteerattu visiossa, siihen olisi siten myös otettu kanta, No tavallaan siihen otettiin kanta siten ettei sitä huomioitu. Päästiin ehkä vähemmällä pulinalla. Raitsikkaan tämä visio ei myöskään varsinaisesti koske. Siinä ei oleta kantaa joukkoliikennemuotoon. Paitsi että kiskoja havainnekuvissa näkyy lupaavasti. Tässä samaten saatettiin säästää huomiota varsinaiseen visioon, ettei yksityiskohdista aleta kokonaisuuden kustannuksella riitelemään.
Ruutukaava tykkää tästä
Bernheart= Putinistiset faktat
JalkanenJ (jäähyllä)
-Gentleman82- (jäähyllä)
Viimeksi muokannut Bernheart päivämäärä 25.02.15 12:26, muokattu yhteensä 3 kertaa
JalkanenJ (jäähyllä)
-Gentleman82- (jäähyllä)
Viimeksi muokannut Bernheart päivämäärä 25.02.15 12:26, muokattu yhteensä 3 kertaa