Taloforum.fi

[urbaanin keskustelun mekka] Suomen johtava rakentamisaiheinen valokuvaus- ja keskustelusivusto.

Mikä on Taloforum?

Talon aulassa voit esitellä omia kuvia rakennuksista, kaupungeista ja muista urbaaniin teemaan liittyvistä kohteista. Esittele kotikaupunkisi tai kommentoi muiden kuvia. HUOM! Kuvat ovat tekijänoikeuslain suojaamia, eikä kuvien kopiointi ole sallittua ilman kuvaajan lupaa!
Avatar
tekijänä weba
#72991
Suorastaan hämmästyin että kuvassa oikealla olevan myllyn korjaustyöt ovat oikeasti edenneet, ilmeisesti siellä yksinäinen vasaranpaukuttaja kerran kuukaudessa illan tekee hommia kun tahti on 'vähän' hidas :)
Avatar
tekijänä Janne_H
#72993
weba kirjoitti:Suorastaan hämmästyin että kuvassa oikealla olevan myllyn korjaustyöt ovat oikeasti edenneet, ilmeisesti siellä yksinäinen vasaranpaukuttaja kerran kuukaudessa illan tekee hommia kun tahti on 'vähän' hidas :)
Se oli kyllä mun mielestä paljon kuvauksellisempi ennen korjaustöitä. :)
tekijänä Purkki^
#75233
Kuva

Vihreät on ehdottanut, että tämä Tikkurilankosken pato purettaisiin. Olisihan tuo ihan hieno jos koski pääsee virtaamaan vapaasti koko matkaltaan ja samalla kalojen kulku helpottuisi.
Avatar
tekijänä RV
#75318
Siinäpä muuten olisi erittäin oiva väli parantaa matkustajaliikennekäyttöön!
Avatar
tekijänä veka
#83154
Mikäs tämä on? Tällaista kivaa pitäisi suomalaiseen kaupunkirakentamiseen saada lisää.
Avatar
tekijänä Urbaani
#83159
Joo rakennus on piakkoin menossa purkuun, joten ihan hyvä idea käyttää tyhjää rakennusta väliaikaisena taideteoksena.
Avatar
tekijänä veka
#83160
Mun puolesta tällä tavalla voitaisiin tuunata hyvää mieltä levittämään muitakin rakennuksia kuin purkuun meneviä. Kohteista ei Suomessa pitäisi olla pulaa. Eikä varmaan ideoista ja tekijöistäkään, jos annetaan mahdollisuus.
Avatar
tekijänä Urbaani
#83161
veka kirjoitti:Mun puolesta tällä tavalla voitaisiin tuunata hyvää mieltä levittämään muitakin rakennuksia kuin purkuun meneviä. Kohteista ei Suomessa pitäisi olla pulaa. Eikä varmaan ideoista ja tekijöistäkään, jos annetaan mahdollisuus.
Olenkin usein ihmetellyt esim. että miksi Helsingin metroasemilla ei voisi olla samanlaista taidetta, kuin Tukholmassa? Varmasti jotkut taideopiskelijat tekisivät homman mielellään vaikka ilmaiseksi. Erityisesti Rautatientorin metroasema on todella ankea ja kulahtanut.