- 25.04.16 10:39
#82359
KATKOS PALVELUISSA 23.4.-25.4.2016
Palveluntarjoajamme Webhotelli.fi:n palvelimilla on ollut kovaa meistä johtumatonta kuormitusta viikonlopun aikana. Tämä on aiheuttanut meille paljon haittaa ja tietokantapalvelumme on ollut erittäin epäluotettava. Jouduimme sulkemaan Talon tämän epävakauden vuoksi, jotta välttyisimme isoimmilta vahingoilta. Olemme olleet yhteydessä palveluntarjoajaamme ja he ovat ryhtyneet korjaustoimenpiteisiin vastaavan tapahtuman estämiseksi tulevaisuudessa, mm. siirtämällä tietokantamme uudelle palvelimelle.
Mitä nyt?
Emme ole tyytyväisiä tähän ratkaisuun ja olemmekin päättäneet vaihtaa palveluntarjoajaa kokonaan. Tämä tarkoittaa, että siirrämme koko Talo-sivustomme täysin uuteen paikkaan. Uudeksi Talon "kiinteistönhuoltajaksi" olemme valinneet kotimaisen Zoner Oy:n.
Sivuston siirron ei pitäisi aiheuttaa katkoksia Talon toiminnassa. Siirto aloitetaan välittömästi.
Jatkamme sivuston kehittämisprojektia, kun olemme varmistaneet Talon onnistuneen muuton Zonerin palvelimille.
Palveluntarjoajamme Webhotelli.fi:n palvelimilla on ollut kovaa meistä johtumatonta kuormitusta viikonlopun aikana. Tämä on aiheuttanut meille paljon haittaa ja tietokantapalvelumme on ollut erittäin epäluotettava. Jouduimme sulkemaan Talon tämän epävakauden vuoksi, jotta välttyisimme isoimmilta vahingoilta. Olemme olleet yhteydessä palveluntarjoajaamme ja he ovat ryhtyneet korjaustoimenpiteisiin vastaavan tapahtuman estämiseksi tulevaisuudessa, mm. siirtämällä tietokantamme uudelle palvelimelle.
Mitä nyt?
Emme ole tyytyväisiä tähän ratkaisuun ja olemmekin päättäneet vaihtaa palveluntarjoajaa kokonaan. Tämä tarkoittaa, että siirrämme koko Talo-sivustomme täysin uuteen paikkaan. Uudeksi Talon "kiinteistönhuoltajaksi" olemme valinneet kotimaisen Zoner Oy:n.
Sivuston siirron ei pitäisi aiheuttaa katkoksia Talon toiminnassa. Siirto aloitetaan välittömästi.
Jatkamme sivuston kehittämisprojektia, kun olemme varmistaneet Talon onnistuneen muuton Zonerin palvelimille.