Taloforum.fi

[urbaanin keskustelun mekka] Suomen johtava rakentamisaiheinen valokuvaus- ja keskustelusivusto.

Mikä on Taloforum?

Avatar
tekijänä Pyöröovi
#81348
Klazu kirjoitti: Erikoinen Grüne Zitadelle.
Kuva
Olen rakastunut :smt007
Avatar
tekijänä Klazu
#81350
Heh, on tosiaan aika erikoinen asuin- ja liiketilakompleksi! Kyseisen taiteilija ja arkkitehdi Hundertwasserin rakennuksia on muuallakin Saksassa ja Euroopassa, muun muassa Wienissä.
tekijänä anni
#81351
Pyöröovi kirjoitti:
Klazu kirjoitti: Erikoinen Grüne Zitadelle.[/img]
Olen rakastunut :smt007
Vahva sama! Tästä tuli mun maailmankaikkeuden toiseksi lempparein rakennus kreisisarjassa heti Köpiksen Paladsin jälkeen. Piti heti alkaa etsimään lisätietoja, ja löytyikin jo heti informatiivista videomatskua: https://www.youtube.com/watch?v=ymL_Epy1eRE.
Avatar
tekijänä Klazu
#81354
Tässä vielä loput kuvani tuosta rakennuksesta. Harmi että ehdimme vain pistäytyä Magdeburgissa, joten kuvien määrä jäi vähän pintapuoleiseksi. Noh, joskus uudelleen.

Kuva

Kuva

Kuva
Avatar
tekijänä veka
#81367
Onpas mahtavan näköinen tönö. Riittävä syy pysähtyä Magdeburgissa, jos on jossain siellä päin liikkeellä. Magdeburg on Ostzonen puolella eli entistä DDR:ää.

Kutkuttaa pelkkä ajatuskin, josko vaikka joku yrittäisi jotain vastaavaa Suomessa. Tulee heti Jätkäsaari mieleen. Minkähän sorttinen olisi vastaanotto täällä?