- 01.03.14 22:47
#65391
Clepe kirjoitti:On hyvä että talot ulottuvat rantaan asti, mutta minä haluaisin kyllä sen rantapromenadin talon ja veden väliin.Mitenköhän tämä Otarannan ehdotus sopii Espoon rantaraittiprojektin kanssa yhteen..












