Taloforum.fi

[urbaanin keskustelun mekka] Suomen johtava rakentamisaiheinen valokuvaus- ja keskustelusivusto.

Mikä on Taloforum?

Avatar
tekijänä Tehari
#43930
Missä ne helvetin kuvatekstit on. Jäbä tunkee tänne vaan kuvia, sieltä täältä ja taida olla itelläsikään mitää hajua mistä noi kuvat on.. mahtaako olla edes itsesi ottamia..
Avatar
tekijänä grendy
#43934
Tehari kirjoitti:Missä ne helvetin kuvatekstit on. Jäbä tunkee tänne vaan kuvia, sieltä täältä ja taida olla itelläsikään mitää hajua mistä noi kuvat on.. mahtaako olla edes itsesi ottamia..
Isänsä kuviahan se mainostaa postailevansa... kertokaa nyt joku kuka kehtaa postata isänsä ottamia kuvia tänne kuin threadin omistaja? :lol:
tekijänä Janne76
#43936
Kuvatekstit olis poikaa kyllä Luukie!
tekijänä Luukie
#43938
grendy kirjoitti:
Tehari kirjoitti:Missä ne helvetin kuvatekstit on. Jäbä tunkee tänne vaan kuvia, sieltä täältä ja taida olla itelläsikään mitää hajua mistä noi kuvat on.. mahtaako olla edes itsesi ottamia..
Isänsä kuviahan se mainostaa postailevansa... kertokaa nyt joku kuka kehtaa postata isänsä ottamia kuvia tänne kuin threadin omistaja? :lol:
Noi viime postauksen kuvat ovat iskäni, eivät muut. Alun kuvat ovat kyllä vähän sieltä täältä, mutta ei viimeisten postausten kuvat. ja kommenteista näkee kyllä mistä kuvat ovat, kuvatekstit ois kyllä jees.

Clepelli kiitos vastauskesta. Tein tämän postauksen alumperin vain että voin vetää randomisti kuvia sinne tänne. Omaan postaukseen. Ja sehän meni ihan hyvin aika pitkään, nyt on tullut paljon vihaisia viestejä, että kuvatekstejä, kuvat ei ole minun yms. Jaksa niihin vastailla, mutta joo sanoin jo että paikat olisi hyvä laittaa järjestykseen. Mutta toi, että miksi valitsin kuva oli kyllä paras kommentti. Koska kuvia todellakin otan paljon ja niistä sitten valitsen mitä laitan tänne. Toisaalta Turun projekteista otan kuvia paljon ja vain osa päätyy tänne. Eipä niitä koskaan tarvitse selitellä. En odottanut tälläistä vastaanottoa yhtäkkiä koska alussa oltiin suhteellisen kevytmielisiä. En tule laittamaan ISKÄN, siis viime postauksen kuvien jatkeeksi ISÄNI ottamia kuvia englannista koska en niistä tiiä pahemmin. Enkä kuvia Las Palmasista. Yritän pistää kuvakommentteja vanhoihin kommentteihin ja sitten kuin tulee uusia kuvia niin heti ne. Random kuvat saavat jäädä vaikka hetken ne viihdyttivätkin. Jos ärsyttää niin sitten parannellaan.

Mitä katselukertoihin tulee niin ei ole paljon, mutta joka postauksella niitä tulee aika hemmetisti. Oli ehkä tyhmää kysyä kommentteja koska kuvat olivat randomeja, paitsi 3 uusinta ja kuviin en ole jaksanut kommentoida mitään. Tosin nyt sitten tiedä miten jatkossa. Olen vastaillut kysymyksiin yms. Näin vanhaan postaukseen että en tajua tota että yrittäisin saada mahdollisimman paljon postauksia.

Ja tein tämän synttärieni kunniaksia, kun olin uusi talossa ja oli paljon kuvia mitä jakaa. En siten pahemmin ajatellut että jotain pitäisi kommentoida. Oli aika paljon kuvia mistä valita, sitten vain jatkoin linjaani että randomilla mennään kun ei tullut kauheasti negatiivistä kommenttia. Nyt on tullut, joten joko otetaan oppi siitä tai otetaan opiksi. Myös kiitoksen Grendylle ja Teharille.
Viimeksi muokannut Luukie, 26.01.12 21:09. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Avatar
tekijänä Clepe
#43939
Luukie kirjoitti:Luotan siihen, että talolaiset ovat myös matkalaisia ja tietävät paikkoja. Ei tuolla ole mitään paikkaa mitä ei olisi vaikea arvata mistä se on. Oli kyllä tyhmää kysyä keskustelua koska, u know. Yritän parantaa, mutta tietty jos ei erota Dubaita Venetsiasta tai Thaimaasta niin..
Ei tarvitse olla ylimielinen! Toki varmaan moni tietää osan paikoista ja osaa sijoittaa kuvat oikeaan maahan, jopa oikeaan kaupunkiin. Kyllä kaikki varmasti Thaimaan, Dubain ja Venetsian erottaa, mutta jos kyse on jostain pienestä kylästä, niin ei niitä voi tietää ellei ole itse käynyt.
Oleellisempaa kuvatekstissä ja itse selostuksessa on: Miksi valitsit juuri tämän kuvan? Minkälainen paikka oli? Miten reissu sujui? Minkälaisia ihmisiä siellä oli? jne.

Tapasi dumpata liudan kuvia tänne ilman kuvatekstejä antaa ainakin minulle kuvan siitä, ettet joko osaa tehdä kiinnostavia postauksia tai sitten ainoa tavoitteesi on kerätä "postauspisteitä". Ihmettelen vain että kun postauksesi yleensäkin on sekavia ja huonosti jäsenneltyjä, niin eikö noista omista kuvistasi voisi kirjoittaa enemmän?
Luukie kirjoitti:Kun katselukertoja on 1500 niin luulen, että jatkan tällä random linjalla. Kuvat ovat useimmiten sellaisista paikoista mistä mitään sanottavaa ei ole, jotkut kirkot tietenkin voisi kertoa. Toivon jollekkin iloa kuvistani ja toivon, että itse jaksan panostaa kuvateksteihin. Tai edes kertoa jotain paikasta. Klazu wud u help me plz?
1500 katselukertaa ei ole kovinkaan paljon jos vertailee talon muihin ketjuihin. Katselukertojen määrä seuraa aika pitkälti postausten määrää, sillä jokainen uusi postaus siirtää ketjun etusivulle, josta sitten tulee katselijoita. Mutta jos haluat elää kuplassa ja luulla että tämä on jotenkin onnistunut konsepti, niin siitä vain!
tekijänä Luukie
#53004
Pahoittelen kuvatekstien puuttesta vieläkin, negatiivinen palaute ei siihen oikeen kannusta ja se, että isinä kuviani tänne postailisin. Pari kuvaa joo kyllä, muut omia. Nyt on pari matkaa tiedossa mistä niitä kuvatekstejä, ja no oikeastaan paljon tekstiä olisi luvassa. Kawasaki-Tokio. Niin päätin heittää tänne vaihteeksi pari kuvaa. Haluaisin Japanista kertoa jotain ja olen hyvin huono kirjoittamaan niin nyt saa sitten kommentoida ja v-duilla niin oppisin mitä voisi kirjoittaa. Nyt vain yksi maa. Ja sori olen suht tuore isä niin kuvat ovat vähän lapsen mukaan mentyjä.
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Ehkä jotain/joo ärsyttää nä randondom kuvat. Tästä opitaan ja luulen, että on viimeinen tänne postatut kuvat.
tekijänä Darre
#53020
Luukie kirjoitti:Pahoittelen kuvatekstien puuttesta vieläkin, negatiivinen palaute ei siihen oikeen kannusta ja se, että isinä kuviani tänne postailisin.
No ei kannata muutaman mielensäpahoittajan kommenteista mieltään pahoittaa. Kyllähän kuva voi jo itsessään kertoa tarinan. Pistät vaan kuka kuvannut (isä tai sinä) ja mistä kaupungista kuva on, niin nämä ammattiruikuttajatkin ruiskivat pöksyihinsä. Ja onhan täällä ihan positiivistakin palautetta.
Avatar
tekijänä grendy
#53024
Sori vaan en edelleenkään nää mitään syytä kannustaa postaan ketään vaikka mitä random tieskenen kuvia tänne ;)
tekijänä Luukie
#53026
Teneriffalta kaikki(siis noi uudet). Minun ottamiani, yhden postauksen tein iskäni kuvista ja sitten ne kaikki onkin yhtäkkiä tieskenen kuvia. Ainoa ongelma, että paikka mihin ne pistän yleensä(facebook) on vaihtanut noi linkit niin ei noi vanhemmat kuvat näy. Huomasin tämän jo kun katsoin vanhoja projektikuvia niin eipä näy omat kuvat. Pitää postata kuvat uudestaan, vaikka ei-randomisti eli yhdestä maasta kerrallaan. Voin olla laittamatta ne iskän kuvat niin ei kukaan menetä yöuniaan. <3

edit: nyt on kuvat vähän järkevämmin, ei niin randomisti. Isän Praha kuvat vaihtui frettiin.