- 20.12.05 01:45
#3528
Johtuen kysynnästä laitan kuvia tulemaan sitä mukaa kun ehdin niitä jotenkuten editoida. En vain yhtään osaa arvioida tarkkuuksia ja sellaista tältä mutsin koneen monitorilta, joten homma voi hieman mennä päin seinää jossain tapauksissa. Oli alunperin tarkoitus tehdä matkaraporttikin, mutta lisään sen sitten joskus kunhan ehdin sellaisen kirjoittaa. Ehkä.
OSA YKSI:
Canary Wharf
Tavattuani Heathrown lentokentällä Lontooseen asettuneen liettualaisen nettituttavani Jonaksen, joka toimisi kaupunkioppaanani matkani aikana, jatkoimme ilta-auringon alla suoraan Canary Wharfiin.
Jonas
Kaikki iltakuvat on otettu painamalla kamera eri valasintolppia vasten, toivoen parasta laadun suhteen.
Tämäkin matalan oloinen rakennus on 111 metriä korkea
Kuvat ovat nopeasti häsessä editoituja ja ainakin joistakin tulee paremmat versiot. Harmittaa vain ettei ollut enemmän aikaa, vaan kävimme läpi tämän alueen tasan tunnissa. Osaa kaksi odotellessa...
PS
Kiitokset British Airwayssille siitä, että heidän lentonsa Helsingistä oli 4 tuntia myöhässä. En olisi muuten saanut kokea Canary Wharfia tässä ajankohdassa.
OSA YKSI:
Canary Wharf
Tavattuani Heathrown lentokentällä Lontooseen asettuneen liettualaisen nettituttavani Jonaksen, joka toimisi kaupunkioppaanani matkani aikana, jatkoimme ilta-auringon alla suoraan Canary Wharfiin.
Jonas
Kaikki iltakuvat on otettu painamalla kamera eri valasintolppia vasten, toivoen parasta laadun suhteen.
Tämäkin matalan oloinen rakennus on 111 metriä korkea
Kuvat ovat nopeasti häsessä editoituja ja ainakin joistakin tulee paremmat versiot. Harmittaa vain ettei ollut enemmän aikaa, vaan kävimme läpi tämän alueen tasan tunnissa. Osaa kaksi odotellessa...
PS
Kiitokset British Airwayssille siitä, että heidän lentonsa Helsingistä oli 4 tuntia myöhässä. En olisi muuten saanut kokea Canary Wharfia tässä ajankohdassa.
We shape our cities, then they shape us. -Winston Churchill