Taloforum.fi

[urbaanin keskustelun mekka] Suomen johtava rakentamisaiheinen valokuvaus- ja keskustelusivusto.

Mikä on Taloforum?

Teemme pieniä päivityksiä ja korjauksia Talossa.
Sivustolla saataa esiintyä häiriöitä ja näkyä mm. englannin kieltä.
Tornitaloja - lisää tornitaloja! Yläkerrassa keskustelua kaikesta korkeisiin taloihin liittyvästä ja korkeuksiin kohoavista uudisrakennuksista.
By Luukie
Mitä veikkaatte että koska turkuun tehdään uusi tornitalo. Jos huonosti käy niin voidaan odottaa vielä 10 vuotta uuteen. Itse veikkaisin että joskus 2013-2015 aletaan rakentaa tai on jo rakennettu uusi tornitalo. Kovat on odotukset tuota 35-kerroksista kohtaan.
Ei koskaan koska torni talot ovat arkkitehtejen falloksia ja suomalaisille riitää ihan hyvin matalat talot. Tämän lisäksi suomessa riittäisi, että oltaisiin ruotsin tai venäjä vallan alla jne... 8)
Taisin olla päivällä vähän pihalla, niin kuin olinkin kun en edes muistanut että olin tämmöisen topicin tänne tehnyt. No en mä tänne selvinpäin muutenkaan yleensä kirjoittele :D
Purkki^ kirjoitti:Kännissä keskiviikkona keskellä päivää? Etkö ollu joku insinööri vai jopa toimitusjohtaja?

;)
Jälkimmäinen, muttai eipä tuo ryypiskely haittaa kun aamulla ei tule krapulaa. Kiitos geenien<3 Diipadaapa.
By 1000ft
Airiston tähti 2001, TYS tornitalo 2011 - kyllä varmaan ainakin 10 vuotta seuraavaankin menee. Ei tarvita omaa subfoorumia Turulle :)

1000 ft