bitterfly kirjoitti:minun tekstiini vastattiin seuraavaksi jollain "grande finaalilla", joka mielestäni ei ollut mitään muuta kuin suoranaista ärsyttämistä. Eli täällä saa varoituksia vaan kun heittää jonkun solvauksen?
Sinun tulkintasi asiasta ei tee postista sen enempää sääntöjen mukaista, kuin vastaistakaan. Säännöt talossa tosin jättävät niin paljon tulkinnan varaa, joten varoituksia ja varoittamatta jättämisiä on tapahtunut.
Gentlemanilta on jo monta kertaa kysytty, mitä hän hakee, ja nyt mielestäni on aika selvää, että hän vain provosoi ja ärsyttää, koska hänellä itsellään on paha olla.
Tämäkin on sinun henkilökohtainen tulkintasi. Gentlemannin oletettu pahaolo - olettamuksen totuudenmukaisuudesta riippumatta - ei ole syy sen enempää moderointiin, kuin varoituksiinkaan.
Provosointi ja trollaaminen ovat tietääkseni niitä yleisimmin tunnettuja rikkomuksia ja rikoksia foorumeilla, ja myös asialliseen sävyyn kirjoitetut tekstit ovat niitä, silloin kun niiden ainoa tarkoitus on ärsyttää.
Tämä perustuu yhä täysin sinun tulkintaasi (huomaatko toistuvan kuvion?) Gentlemannin tarkoitusperistä, mitä taas ei tiedä kuin Gentlemanni itse. Jotta moderointi on perusteltavissa, on syyt siihen noustava gentlemannin tekstin pintarakenteesta, ei pienistä enkeleistä ja demoneista, jotka istuvat meidän olkapäillämme. Mikäli hänen tarkoituksensa on ollut provosoida, hän on sen peitellyt asiallisella tyylillä siinä määrin hyvin, että olisi mielenkiintoisa nähdä millä perusteilla gentlemanni varoituksen asiasta saisi.
^ OlliMolli, et tainnut huomata, että Braidella lukee Helsinki profiilissa, ja eipä ole tainnut kaveri Turun rajojen sisällä asua muutenkaan, jos oikein olen ymmärtänyt!
Olettaisin, että hän Turusta on, mutta se nyt ei sinänsä ole millään tavalla olennaista.
Ja ei millään pahalla, mutta olikos sulla jotain uutta ketjun aiheeseen?
Miten herkullisen ironista, että
vastasit minun postiini sanoaksesi tuon.