[urbaanin keskustelun mekka] Suomen johtava rakentamisaiheinen valokuvaus- ja keskustelusivusto.
Mikä on Taloforum?
Klazu kirjoitti:Anteeksi, että olen tyhmä ja sokea, mutta en vieläkään tiedä mitä ne Wäinölän talot on, mistä monesti täällä puhutaan...Emporis tietää tähänkin vastauksen.
Klazu kirjoitti:Anteeksi, että olen tyhmä ja sokea, mutta en vieläkään tiedä mitä ne Wäinölän talot on, mistä monesti täällä puhutaan...Edellä olleet viestit varmaan selvensivät, joten osaat paikantaa ne ilmakuvastakin.
Sasu Karjalainen kirjoitti:Hervannasta voi mainita kolme kohdetta, jotka erottuvat korkeudellaan: Wäinölät, Mikontalo ja Opiskelijankatu 5.Nyt mennään niin pilkun viilaamiseks ettei mitään rajaa.. mutta veikkaisinpa että kovin moni ei oo tietonen edes tästä pienestä faktasta:
Viimeisin taitaa olla näistä itse asiassa niukasti korkein sekä metreissä että kerrosluvussa, mutta on maantieteellisesti viereisiä Wäinölöitä alempana ja Opiskelijankadulta päin katsottuna sirompi kuin massiiviset Wäinölät, joten se ei hallitse Hervannan sisääntulonäkymiä samalla tavalla.
grendy kirjoitti:Nyt mennään niin pilkun viilaamiseks ettei mitään rajaa..Ei kun hyvä että mennään. Juuri tämän takia Taloforum on niin hyvä palsta, että täältä löytyy detaljoitua tietoa pelkän länkytyksen sijaan.
Sasu Karjalainen kirjoitti:Täällä on yhteensä kolme saunaa, kaks katutasossa ja yks sitten tuolla ylimmässä kerroksessa jossa on sitten lisänä kattoterassigrendy kirjoitti:Nyt mennään niin pilkun viilaamiseks ettei mitään rajaa..Ei kun hyvä että mennään. Juuri tämän takia Taloforum on niin hyvä palsta, että täältä löytyy detaljoitua tietoa pelkän länkytyksen sijaan.
Ai siellä ylimmässä kerroksessa on taloyhtiön sauna? Kyllä teidän kelpaa.
huopa kirjoitti:Tamperelaisessa oli tänään juttua näistä ja sanottiin että ainakaan paikallisella väestöllä ei ole mitään korkeita taloja vastaan, joten niitä saattaisi hyvinkin tulla. Puhuttiin jostain 4x 12 kerroksisesta. Kellään muuta tietoa?Oot missannut nyt jo paljon