- 18.05.24 15:56
Itse yli puoli vuosisataa tässä muutaman kilometrin säteellä, pääasiasiassa, asuneena lohdutan (yritän - itsäni ainakin) sillä ettei tätä seutua nyt ihan tyystin pilattu ole.Onneksi. Palvelujakin ihmiset tarvitsevat eikä kovin moni ole valittanut uudisrakentamisestakaan.
Toki kaikesta itkijöitä aina riittää.
Kun - kuitenkin- muuallakin on välillä tullut asuttua vertaillen väitän ettei ihan ruminta eikä toimimattominta seutuakaan ole...
Toki on hyvä kriittinenkin olla eikä nuo uudet metroaseman suunnitelmat itsellenikään oikein nappaa. Olen jo, asiasta, maininnutkin - aiemmin...
Myös kumma (turha sellainen) intohimo puuston yms. tuhoamiseen kummastuttaa kun puheissa ollaan eri linjoilla.
Tällä keväisellä toukokuun viikkona, 2024, otettuja kuvia lähiympäristöstä.

Toki kaikesta itkijöitä aina riittää.
Kun - kuitenkin- muuallakin on välillä tullut asuttua vertaillen väitän ettei ihan ruminta eikä toimimattominta seutuakaan ole...
Toki on hyvä kriittinenkin olla eikä nuo uudet metroaseman suunnitelmat itsellenikään oikein nappaa. Olen jo, asiasta, maininnutkin - aiemmin...
Myös kumma (turha sellainen) intohimo puuston yms. tuhoamiseen kummastuttaa kun puheissa ollaan eri linjoilla.
Tällä keväisellä toukokuun viikkona, 2024, otettuja kuvia lähiympäristöstä.