Taloforum.fi

[urbaanin keskustelun mekka] Suomen johtava rakentamisaiheinen valokuvaus- ja keskustelusivusto.

Mikä on Taloforum?

Talon aulassa voit esitellä omia kuvia rakennuksista, kaupungeista ja muista urbaaniin teemaan liittyvistä kohteista. Esittele kotikaupunkisi tai kommentoi muiden kuvia. HUOM! Kuvat ovat tekijänoikeuslain suojaamia, eikä kuvien kopiointi ole sallittua ilman kuvaajan lupaa!
#47412
Purkki^ kirjoitti:Silkkitehdas, urakoitsijan unelma vai painajainen? :)

Pk-seudulla asuvat varmasti tietävät silkkitehtaan, mutta muille paikka on varmasti tuntematon.
No mä en kyllä ollut koskaan kuullut tommosesta. Näyttää mielenkiintoiselta.

Tässä muutama työmatkalla otettu kuva Keski-Vantaalta.

Kuva

Kuva
#47416
Janne_H kirjoitti:
Purkki^ kirjoitti:^ Jos nyt ihan tarkkoja ollaan niin eka kuva on Havukoski Itä-Vantaalta :)
Mutta kuvaspaikka kuiteski Ohratien alkupää Jokiniemessä ;)
No ollaan niin rajalla, et kuvasta en ainakaan itse otaa päätellä.

Olitko muuten siellä ohratiellä töissä? Suht mielenkiintoinen tilanne kun koko tie vajoaa sinne jorpakkoon.
#47417
Purkki^ kirjoitti:
Janne_H kirjoitti:
Purkki^ kirjoitti:^ Jos nyt ihan tarkkoja ollaan niin eka kuva on Havukoski Itä-Vantaalta :)
Mutta kuvaspaikka kuiteski Ohratien alkupää Jokiniemessä ;)
No ollaan niin rajalla, et kuvasta en ainakaan itse otaa päätellä.

Olitko muuten siellä ohratiellä töissä? Suht mielenkiintoinen tilanne kun koko tie vajoaa sinne jorpakkoon.
Jep, tehdään sinne syvästabilointi. Huomen kuudelta pitäs olla siel.
edit: kuva sortumakohdasta http://img502.imageshack.us/img502/5154/img1448j.jpg
tekijänä Maumatti
#56762
Kävin jonkun aikaa sitten tuolla jumbossa ja oli kyllä aikamoista parkkitalon seinää suurin osa julkisivusta. Ja niin kuin täällä on sanottu, oli jumbon alue aika huonosti jalankulkijoille suunniteltu. Ei ollu muutenkaan kauheen erikoinen toi jumbo sisältä.
#56764
Autoillehan se alue on tällähetkellä suunniteltu. Nyt on kuitenkin alkamassa Kehä III perusparannuksen 2. vaihe. Peruskorjauksessa parannetaan alueen jalankulku mahdollisuuksia huomattavasti. Nyt siitä kehän ali kulkee sellaisia kapeita putkia joiden kautta pääsee liikkumaan.
Jumbon arkkitehtuuria en pahemmin ole miettinyt kun yleensä suunnitelmana lähteä mahdollisimman nopeasti pois. :D Hyvin sieltä aina tuntuu löytyvän mitä etsii ja ilmeisesti yleisesti ihmiset tykkää. Jumbo tekee kuiten parasta tulosta pk-seudun(koko suomen?) kauppakeskuksista.
tekijänä Maumatti
#56779
Purkki^ kirjoitti:Autoillehan se alue on tällähetkellä suunniteltu. Nyt on kuitenkin alkamassa Kehä III perusparannuksen 2. vaihe. Peruskorjauksessa parannetaan alueen jalankulku mahdollisuuksia huomattavasti. Nyt siitä kehän ali kulkee sellaisia kapeita putkia joiden kautta pääsee liikkumaan.
Jumbon arkkitehtuuria en pahemmin ole miettinyt kun yleensä suunnitelmana lähteä mahdollisimman nopeasti pois. :D Hyvin sieltä aina tuntuu löytyvän mitä etsii ja ilmeisesti yleisesti ihmiset tykkää. Jumbo tekee kuiten parasta tulosta pk-seudun(koko suomen?) kauppakeskuksista.
Joo kyllähän sieltä asiansa löysi, mutta oon mielestäni reilusti paremmissakin kauppakeskuksissa käyny.