Taloforum.fi

[urbaanin keskustelun mekka] Suomen johtava rakentamisaiheinen valokuvaus- ja keskustelusivusto.

Mikä on Taloforum?

Talon aulassa voit esitellä omia kuvia rakennuksista, kaupungeista ja muista urbaaniin teemaan liittyvistä kohteista. Esittele kotikaupunkisi tai kommentoi muiden kuvia. HUOM! Kuvat ovat tekijänoikeuslain suojaamia, eikä kuvien kopiointi ole sallittua ilman kuvaajan lupaa!
tekijänä SdeS
#2387
Läpyskät
Kuva
tekijänä Jape
#2395
Kuva
Muuan hylätty maatila

Kuva
Kuutamo

Kuva
Kesälomaräpsy
Avatar
tekijänä Darkmage7280
#2398
Kuva

On jumaliste muuten upea kuva! :shock:
tekijänä Devi
#2441
Hmm tuo ylempi versio oli kuitenkin ehkä parempi, tai itselle tuli siitä sellainen hieno "vanha kauhuleffa"-fiilis kun oli niin synkät sävyt ja jyrkät kontrastit. Uhkaava näky todellakin... Voi melkein jo kuulla urkujen soivan epävireisesti...
Avatar
tekijänä OlliMolli
#2445
Devi kirjoitti:Hmm tuo ylempi versio oli kuitenkin ehkä parempi, tai itselle tuli siitä sellainen hieno "vanha kauhuleffa"-fiilis kun oli niin synkät sävyt ja jyrkät kontrastit. Uhkaava näky todellakin... Voi melkein jo kuulla urkujen soivan epävireisesti...
Niin, rupesin itsekin jälkeenpäin miettimään kumpi niistä sitten loppujen lopuksi oli se parempi. Kiitoksia kommentista. :)
tekijänä Jape
#2471
Muuan riidanhaastaja lensi sisään asuntooni ja halusi tapella. Sai mitä ansaitsi:
Kuva
Avatar
tekijänä grendy
#2476
^^ aivan mahtava! Ja ihan oikein ampiaiselle :)
Avatar
tekijänä grendy
#2540
Moolio kirjoitti:Juustoisa (=cheesy) auringonlaskukuva tältä illalta. Minä olen mitäänsanomattomien maisemien mestari.
En todellakaan tota maisemaa sano mitäänsanomattomaks! Vaikuttavahan se on :)
Avatar
tekijänä OlliMolli
#2542
grendy kirjoitti:
Moolio kirjoitti:Juustoisa (=cheesy) auringonlaskukuva tältä illalta. Minä olen mitäänsanomattomien maisemien mestari.
En todellakaan tota maisemaa sano mitäänsanomattomaks! Vaikuttavahan se on :)
Kiitoksia vaan! Näitä vastaavia on otettu jo jokunen ennen tätäkin, mutta mukava kun kelpaa. :)
tekijänä Quu
#2544
Upea kuva todellakin. Kuin maailmanloppu olisi tuloillaan.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 48