- 12.03.10 20:13
#29023
Tuon sinisen radan Kiina kustantaa/rakentaa itse, mutta saa vastineeksi mm. Burman lithiumvaroja. Ja sen rakentaminen on jo käynnissä.
Mutta halpatyövoima näillä raiteilla tulee varmasti kulkemaan rahdin lisäksi.. Luulisi Euroopan elinkeinoelämän olevan innoissaan, kun voi kustantaa edullisia matkalippuja Aasian loputtomalle halpatyövoimalle.
Ja en itsekään pysty uskomaan tuohon 10v skaalaan, mutta uutisen mukaan neuvottelut ovat pitkällä Venäjän kanssa. Ja näissä maissa kun pistetään projektit käyntiin ne myös tehdään muusta välittämättä. Mutta toisaalta tuolla tapahtuu asiat sellaista vauhtia, etten nyt ihmettelisi tämänkin toteuvan nopeasti.
Esimerkki tuon maan potentiaalista. 70-luvun kalastajakylä nyt:
Mutta halpatyövoima näillä raiteilla tulee varmasti kulkemaan rahdin lisäksi.. Luulisi Euroopan elinkeinoelämän olevan innoissaan, kun voi kustantaa edullisia matkalippuja Aasian loputtomalle halpatyövoimalle.
Ja en itsekään pysty uskomaan tuohon 10v skaalaan, mutta uutisen mukaan neuvottelut ovat pitkällä Venäjän kanssa. Ja näissä maissa kun pistetään projektit käyntiin ne myös tehdään muusta välittämättä. Mutta toisaalta tuolla tapahtuu asiat sellaista vauhtia, etten nyt ihmettelisi tämänkin toteuvan nopeasti.
Esimerkki tuon maan potentiaalista. 70-luvun kalastajakylä nyt:
1. Shanghai Tower 561/632m. 2. Shanghai WFC 474/492m. 3. Canton Tower 450m/600m 4. Guangzhou IFC 415m/439m 5. Hong Kong ICC 388m/486m 6. Jin Mao Tower 340m/420m 7. Shenzhen Shun Hing Square 298m/384m 8. Abeno Harukas 300m 9. Eiffel Tower 273m/324m