- 23.11.16 17:40
#85692
Eräs sukulainen joutuu tulemaan tuota reittiä joka aamu ruuhka-aikaan. Suosittu kikka on esim. kääntyä ensin Huopalahdentietä oikealle kohti keskustaa, tehdä sitten U-käännös ja palata takaisin Huopalahdentietä pohjoiseen. Olipa autojen määrä Tarvontien päässä mikä tahansa verrattuna 70-lukuun, ruuhkat ovat aivan toisella tasolla. Siihen sitä tunnelia juuri tarvitaan.
sekovene kirjoitti:Vähän arvelen, ettet ole käynyt paikalla tutustumassa tilanteeseen. Viimeksi kuukausi sitten vein tädin autolla Espoosta Haagaan 16 aikaan. Ainoa mahdollinen reitti oli perinteinen Tarvontietä eli Turunväylää, sitten Huopalahdentietä vasemmalle, Pohjolan konttorin kohdalla oikealle Lapinmäentielle jne. Viimeiseen runsaaseen kilometriin meni aikaa vähän yli puoli tuntia. Syynä oli juuri se, etteivät autot mahtuneet katuverkkoon. Pahin tulppa oli heti Tarvontiellä, josta pääsi valoista vasemmalle vain muutama auto kerrallaan.tontzae kirjoitti:Poliittiikka on oikeasti rikki jos tälläistä ei saa korjattua.Mitä tässä nyt pitää edes korjata? Turunväylän itäpään liikennemäärät ovat pysyneet samoina jostain 70-luvulta asti. Ei ole aiheuttanut maailmanloppua se.
tontzae kirjoitti:Paljon tulee muutes aamuisin liikennettä idästä päin turun motarin suuntaan. Helsingistä Espooseen suuntautuvaa liikennettä aamuisin ja toiseen suuntaan illalla ja vilkas on tieosuus molemmiin suuntiin myös päivisin.Sen verran vähän, että ne mahtuvat katuverkkoon hyvin.
Eräs sukulainen joutuu tulemaan tuota reittiä joka aamu ruuhka-aikaan. Suosittu kikka on esim. kääntyä ensin Huopalahdentietä oikealle kohti keskustaa, tehdä sitten U-käännös ja palata takaisin Huopalahdentietä pohjoiseen. Olipa autojen määrä Tarvontien päässä mikä tahansa verrattuna 70-lukuun, ruuhkat ovat aivan toisella tasolla. Siihen sitä tunnelia juuri tarvitaan.
RV tykkää tästä