Taloforum.fi

[urbaanin keskustelun mekka] Suomen johtava rakentamisaiheinen valokuvaus- ja keskustelusivusto.

Mikä on Taloforum?

Tornitaloja - lisää tornitaloja! Yläkerrassa keskustelua kaikesta korkeisiin taloihin liittyvästä ja korkeuksiin kohoavista uudisrakennuksista.
tekijänä Luukie
#32378
Mitä veikkaatte että koska turkuun tehdään uusi tornitalo. Jos huonosti käy niin voidaan odottaa vielä 10 vuotta uuteen. Itse veikkaisin että joskus 2013-2015 aletaan rakentaa tai on jo rakennettu uusi tornitalo. Kovat on odotukset tuota 35-kerroksista kohtaan.
tekijänä avuba
#32390
Ei koskaan koska torni talot ovat arkkitehtejen falloksia ja suomalaisille riitää ihan hyvin matalat talot. Tämän lisäksi suomessa riittäisi, että oltaisiin ruotsin tai venäjä vallan alla jne... 8)
tekijänä Luukie
#32394
Taisin olla päivällä vähän pihalla, niin kuin olinkin kun en edes muistanut että olin tämmöisen topicin tänne tehnyt. No en mä tänne selvinpäin muutenkaan yleensä kirjoittele :D
tekijänä Luukie
#32396
Purkki^ kirjoitti:Kännissä keskiviikkona keskellä päivää? Etkö ollu joku insinööri vai jopa toimitusjohtaja?

;)
Jälkimmäinen, muttai eipä tuo ryypiskely haittaa kun aamulla ei tule krapulaa. Kiitos geenien<3 Diipadaapa.
tekijänä 1000ft
#32417
Airiston tähti 2001, TYS tornitalo 2011 - kyllä varmaan ainakin 10 vuotta seuraavaankin menee. Ei tarvita omaa subfoorumia Turulle :)

1000 ft