- 17.08.06 22:42
#6554
Kiitokset artikkelista. En itsekkään ole ollut hirveän optimistinen tuon hankkeen aikataulun kanssa, mutta olen elänyt siinä toivossa että ennen tämän vuosikymmenen loppua oltaisiin jo edes jonkinlaiset työt sen osalta saatu käyntiin. Täytyy toivoa parasta, Tikkurila on kuitenkin tärkein juna-asema lentokentälle menijöitä ajatellen.
Lisätietoja osayleiskaavasta täältä:
http://www.vantaa.fi/i_alaetusivu.asp?p ... ;2126;2612
Jape kirjoitti: Anteeksi tietämättömyyteni, mutta mikä alue tämä Marja-Vantaa nyt olikaan? Menenkö aivan metsään kun mielikuvani on, että se on joku tuon Marja-radan (eli Kehäradan) varteen kaavoitettavista alueista? Toivottavasti tuo asuntomessualuehanke onnistuu, se kun useimmiten tietää tasokkaampaa arkkitehtuuria kun arkkitehdit saavat vapaammin toteuttaa itseään.Marjaa-Vantaa on se uusi suuri asuinalue kehäradan varressa - viimeinen aluekeskus joka Vantaalle rakennetaan, paikka jossa itse olen suurimman osan elämästäni asunut. Siitä olen kirjoitellut enemmän tuonne Aviapolis ketjuun, mutten jaksanut nyt postata tästä erikseen sinne. Sitä kutsutaan edelleen työnimellä Marja-Vantaa, koska mitään virallista nimeä sille ei ole vielä annettu. Kivistö, siellä nykyisin olevan omakotialueen mukaan, olisi ehdottomasti paras vaihtoehto ja Kivistön mukaan se sinne sijoittuva asemakin on nimetty. Alue on siinä Hämeenlinnanväylän varrella sen molemmin puolin Kivistön kohdalla jossa mm. on Keimolanportin Nesteet ja Keimolan entinen moottorirata.
Lisätietoja osayleiskaavasta täältä:
http://www.vantaa.fi/i_alaetusivu.asp?p ... ;2126;2612
"So basically you are NIMBY for beautiful buildings. It is you and your kind that prevent finnish cities to become livable. " - Pallomeri @ SSC