- 02.07.13 12:55
#57065
Aluetta on aika hankala myydä kun hinnoissa on juna-asema lisä vaikka asemaa ei vielä ole pariin vuoteen. Uutta aluetta muutenkin varmaan hieman vaikea myydä kun siitä ei moni tiedä mitään. Lähialueella asuvat tuntevat hyvin, mutta tuskin kovin moni esim. Helsingissä on edes kokaan kuullut Leinelästä.
Lähikaupan voisi kyllä unohtaa kun Koivukylään lyhyt matka. Ennemmin kehittää Koivukylän kaupallisia palveluja kun tuo pienen siwan Leinelään.
hmikko kirjoitti:Mielestäni Leinelän tyyliselle alueelle voi ihan hyvin rakentaa parkkitaloja maanalaisen pysäköinnin sijaan. Maanpäälliset ison parkkikentät on tietenkin ehdoton ei. Tuntuu, että parkkitaloja vähän vieroksutaan vaikka ne voi olla siististi tehtynä ihan hyviä fillereitä.HS kirjoitti:Kaupunki on vauhdittanut rakentamista hyväksymällä maanalaisen pysäköinnin sijasta parkkitalot. Muutos alensi hieman asuntojen hintoja.Melko yllättävää.
Eipä liene kumma jos ei kiinnosta kun loistoyhteysjuna alkaa kulkea 2015 ja lähikauppiasta ei saada houkuteltua korpeen. En tiedä, miten Vantaa on hinnoitellut tontit, mutta jutussa mainituista paritalojen hinnoista tulee semmoinen vaikutelma, että ison raskasraideaseman viereen tehdään rakennetaan liian harvaa.
Aluetta on aika hankala myydä kun hinnoissa on juna-asema lisä vaikka asemaa ei vielä ole pariin vuoteen. Uutta aluetta muutenkin varmaan hieman vaikea myydä kun siitä ei moni tiedä mitään. Lähialueella asuvat tuntevat hyvin, mutta tuskin kovin moni esim. Helsingissä on edes kokaan kuullut Leinelästä.
Lähikaupan voisi kyllä unohtaa kun Koivukylään lyhyt matka. Ennemmin kehittää Koivukylän kaupallisia palveluja kun tuo pienen siwan Leinelään.