Taloforum.fi

[urbaanin keskustelun mekka] Suomen johtava rakentamisaiheinen valokuvaus- ja keskustelusivusto.

Mikä on Taloforum?

Avatar
tekijänä Klazu
#10630
Peruutan hieman mielipiteessäni. Rakenteilla oleva torni on nätti, mutta tuo vihreillä lasella täytetty torni on hirveä. Oikein nyt uudemman kerran katsottuna tekee pahaa muoto sekä vihreä lasi.
Avatar
tekijänä Janne_H
#10631
okl kirjoitti:Kenelläkään tietoa, milloin asukkaat pääsevät/pääsivät muuttamaan taloon? Ja missä vaiheessa talo ihan yleisesti katsoen on? Ja onhan elementtisaumat rapattu? ;) Jos Janne_H:ta kiinnostais vaikka lähteä pyöräilemään joku päivä. :roll:
Skanskan mukaan valmista on elokuussa.
Mähän voisin huomenna vaikka mennä, ellei nyt mitään tappopakkasia tule.
tekijänä Hitch
#10774
Tuosta kun saisi elementtisaumat piiloon niin voisi kutsua jopa hienoksi.
Avatar
tekijänä Urbaani
#10776
Hitch kirjoitti:Tuosta kun saisi elementtisaumat piiloon niin voisi kutsua jopa hienoksi.
Turha toivo. :(
Avatar
tekijänä Klazu
#10780
Ekasta kuvasta tuli noista ikkunoista (väristä ja muodosta) jotenkin mieleen Cirruksen hirvitys, joka onkin onneksi jo unohtunut lähiötorni. Liekö samalta rakennusyhtiöltä jäänyt osia yli ja lykätty tuohon? 8)
Avatar
tekijänä RV
#10783
Minulle tuo ainakin kelpaa, lasitetut parvekkeet ovat kohentaneet julkisivua paljon.
Avatar
tekijänä Klazu
#11294
Ihme, että asuntoja on myymättä noinkin paljon näinkin lähellä kohteen valmistumista. Neliöhinnoista en osaa sanoa, eiköhän ne sangen kovia ole. Tuo oli minulle yllätys, että siellä on nyt kaksi Reimarintornia??

Ihan komea tornitalo kyllä.
Avatar
tekijänä Janne_H
#11297
Klazu kirjoitti:Tuo oli minulle yllätys, että siellä on nyt kaksi Reimarintornia??
Vasen on Reimantorni. Oikea on Reimarintorni. Vai mitä sä oikein tarkotat? :)
Kuva
Avatar
tekijänä Klazu
#11298
Ok, lukihäriö minulta. Reiman- ja Reimarintorni siis. On kyllä hölmöt nimet keksineet. Tai hölmö tuollaisena nimiparina.
Avatar
tekijänä Janne_H
#11300
Klazu kirjoitti:Ok, lukihäriö minulta. Reiman- ja Reimarintorni siis. On kyllä hölmöt nimet keksineet. Tai hölmö tuollaisena nimiparina.
No joo kieltämättä munki piti hetki niitä hokee, että meni oikein. :lol:
Avatar
tekijänä grendy
#11313
Kyllä vanha kunnon Reimarintorni vie noiden kahden välisessä kisassa voiton 100-0 :).. Montakohan tuhatta tollasta Reimantornissakin nähtyä elementtiä Suomessa on valmistettu kun niitä tuntuu kasaantuvan päällekkäin joka puolella Suomea...
Avatar
tekijänä Klazu
#11316
Minä en pysty tykkäämään tuosta vihreästä lasituksesta. Siksi Reimantorni vie voiton minun silmissäni.
tekijänä Arska
#11324
mun pisteet menee 49,9-50,1 jommallekummalle