Taloforum.fi

[urbaanin keskustelun mekka] Suomen johtava rakentamisaiheinen valokuvaus- ja keskustelusivusto.

Mikä on Taloforum?

Avatar
tekijänä Janne_H
#7378
Vierailin Suomen korkeimmassa toimistotornissa. Kuvat on otettu Ixus 30, joten mitää järkkärikamera laatusta on turha odottaa :lol:

Kuva

Ehdin ottaa aulasta vain yhden kuvan, kunnes tultiin sanomaan että sisätiloissa ei saa kuvata
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Länsiväylän toimittaja teki juttua
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kaupungin päättäjä on kertomassa naapuriin rakennettavasta 26 kerroksisesta tornista, eli K9:sta
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Pienoismalli jossa on myös Fortum 2
Kuva

Kuva
Avatar
tekijänä Janne_H
#7384
Mä olin siin 13.30 jälkee. Eli tuskin olet eksyny kuviini :D
tekijänä Devi
#7389
Kiitokset kuvista, harmittaa kyllä kun en itse päässyt paikalle.
Vielä jos sullon Lepuskiin päin otettua kuvaa tuolta niin laitahan tarjolle :D
Avatar
tekijänä Janne_H
#7390
Devi kirjoitti:Kiitokset kuvista, harmittaa kyllä kun en itse päässyt paikalle.
Vielä jos sullon Lepuskiin päin otettua kuvaa tuolta niin laitahan tarjolle :D


Leppävaaraa ei oiken kunnolla näkynyt, niin paljo puita tiellä. Tuo neljänneksi viimeinen kuva on otettu Lepuskiin päin, voin kattoo jos olisi parempi kuva, kun tuosta ei oiken ota selvää..

Harmi kun oli niin utuinen ilma. Katoin kiikareilla Cirrusta ja siitä näkyi vain ääriivat sumeasti..

Melkeen jokaisella vierailija oli kamera, ja monella järjestelmä kamera. Jos he eksyisivät tänne foorumille, niin varmaan saataisiin vähän parempia kuvia, kun ei tolla 3x zoomilla oikeen pärjää.
Avatar
tekijänä Janne_H
#7393
Tässä on kuva, missä näkyy Leppävaaraa. Tuossa melkeen keskellä näkyy kaksi nostokurkea, ne ovat Panoramatowerin työmaan nosturit.

Kuva


Pakko saada uusi kamera :twisted:

Laitanpa samaan kommenttiin kuvan Tapiolasta: Kuva