Taloforum.fi

[urbaanin keskustelun mekka] Suomen johtava rakentamisaiheinen valokuvaus- ja keskustelusivusto.

Mikä on Taloforum?

Tekijänä Sam33
hmikko kirjoitti: Toki, kun Tripla on etuajassa. Saapi sitten nähdä, kun kauppakeskus aukeaa. Siinä ei liene sokkeloisuuden vikaa, mutta kauppakeskustarjontaa on nyt sen verran, että alku voi olla yhtä hankala kuin muilla.
No lähtökohta on silti aika erilainen. YIT on myös onnistunut siinä että kauppakeskuksen päälle tuleva rakentaminen on valmista lähes yhtä aikaa kauppakeskuksen kanssa. Lisäksi Pasila on jo valmiiksi tuhansien ihmisten pakollinen pysähtymispaikka, Kalasatama ei ole vieläkään kunnollinen joukkoliikenteen solmukohta.
Tekijänä jusa-masa
Itse veikkaan, että Triplan kauppakeskuksella ei tule olemaan niin suuria ongelmia kuin esim. Redillä. Vaikka Redi onkin metrolinjan varrella ei se ole merkittävä vaihtopaikka. Tripla vuorostaan sijaitsee paikassa, jonka läpi menee suomen päärautatielinja Tampereen suuntaan ja muuallekin, vieressä on Hartwall-Areena, Messukeskus, ammatikorkeaa, jne...
Itse näen tällä enemmän potentiaalia sijaintinsa vuoksi ja myös tornit ovat bonuksena alueen tulevaisuutta ajatellen muuta kuin neliöitä vaikka itse pintamateriaali ei välttämättä olisikaan Wow luokkaa.
Tekijänä Eeros
Helevetin komeeta tornia pukkaa! Eläis niin kauan että valmiina näkis ;)

... Nättiä puistoakin siellä juurella - nuorten kuherrella...

Kyllä tulee Stadista komee!
  • 1
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89