- 04.09.20 09:56
#100752
Kun välittömästi kadun alle tulee liiketiloja, täytyy rakenteet tietysti tehdä jo nyt ratikan painon kestäviksi. Muuten saisi olla kaivamassa toriparkin perustuksiin asti kuoppaa, kun (jos) ratikkaa aletaan tekemään.
https://www.hankintailmoitukset.fi/fi/p ... 41/details
Edit: Toinen pieni uutinen toriparkista oli tänään tuo 20 sähköauton latauspaikan varmistuminen. Lisäksi tehdään valmius on 36 lisäpaikkaan, mutta tätäkin mahdollista tulevaisuudessa lisätä. Paikkoja tulee parkin molempiin kerroksiin.
https://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/5 ... +alkuun+20
Kantti kirjoitti: ↑30.08.20 19:26Josko tämän ajosillan paalutusta voisi hyödyntää tulevan raitsikan (toivottavasti tulevan) radan tukemiseen?Julkisten hankintojen Hilma-sivustolta löytyy Turun kaupungin julkaisema kilpailutus Kauppiaskadun painumattomaksi tekemiseksi. ''Kaupungin hankintatarve koostuu tavoitteesta varmistaa Kauppiaskadun soveltuminen tulevaisuuden liikennekäyttöön (raitiotie) sekä varautumisesta nyt toteutettavan tekniikkakanaalin rakenteessa kaupungin käyttöön tuleviin tilavarauksiin.''
Kun välittömästi kadun alle tulee liiketiloja, täytyy rakenteet tietysti tehdä jo nyt ratikan painon kestäviksi. Muuten saisi olla kaivamassa toriparkin perustuksiin asti kuoppaa, kun (jos) ratikkaa aletaan tekemään.
https://www.hankintailmoitukset.fi/fi/p ... 41/details
Edit: Toinen pieni uutinen toriparkista oli tänään tuo 20 sähköauton latauspaikan varmistuminen. Lisäksi tehdään valmius on 36 lisäpaikkaan, mutta tätäkin mahdollista tulevaisuudessa lisätä. Paikkoja tulee parkin molempiin kerroksiin.
https://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/5 ... +alkuun+20
Mies voi lähteä Turusta, mutta Turku ei miehestä