Taloforum.fi

[urbaanin keskustelun mekka] Suomen johtava rakentamisaiheinen valokuvaus- ja keskustelusivusto.

Mikä on Taloforum?

Avatar
tekijänä Jary
#92219
hmikko kirjoitti:Hurriviha? Täh? Svenska teatern tilasi laajennuksen ja muutostyöt itse, Jarl Eklundin toimistolta, missä hankkeen suunnittelusta vastasi luemma pääosin Eero Saarinen. Vuosi 1935 ja muodissa funkis, jonka ihanteiden mukaan julkisivusta poistettiin koristeet.
Kiitti tiedosta. Tämähän oli "hyvä uutinen"... itse siis sössivät kauniin rakennuksen! No ilmankos en ole koskaan kiinnostunut kahvilaa syvemmällä itse rakennuksessa käymään, silloinkin vain kerran vessassa :D

Kuva
tekijänä hmikko
#92222
Jary kirjoitti: No ilmankos en ole koskaan kiinnostunut kahvilaa syvemmällä itse rakennuksessa käymään, silloinkin vain kerran vessassa :D
Kannattais ehkä, kun sali on sisältä lähempänä tuota olomuotoa ennen vuotta 1935. Lisäksi siellä menee ihan hyviä esityksiä. (Eikä boikottisi taida suuremmin heilauttaa Eero Saarista haudassaan.)
Avatar
tekijänä Clepe
#95364
Tein uuden version tuosta kaupunkikehitysvideosta. Video on nyt laajemmalta alueelta ja lisäksi olen jatkanut aikajanaa lähitulevaisuuteen.
Pyöröovi, Krio, hmikko ja 3 muuta tykkää tästä
Avatar
tekijänä arkkinikkari
#95369
Onko tuosta olemassa/tulossa joku interaktiivinen zoomattava versio? Video on hieno, mutta vähän vaikeasti hahmotettava kun koko ajan tapahtuu asioita joka puolella kaupunkia.
Clepe tykkää tästä
Avatar
tekijänä Clepe
#95370
Jossain vaiheessa on tulossa, pitäisi vaan löytää vähän aikaa että saisi kaikki servupuolen asiat pystyyn.
tekijänä bonk
#95372
Itäväylä kulosaaressa ja länsiväylä larussa voitaisiin kattaa. Myös lehtisaaren harva rakennuskanta tulee esiin, kirkon maita. Nyt kun tontin vuokra nousee, alue voisi tiivistyä. Tuo munkka-kuusisaari-lehtisaari-otaniemi alkaa tarvitsemaan pikaraitiotietä ehkä tapiolaan asti