Taloforum.fi

[urbaanin keskustelun mekka] Suomen johtava rakentamisaiheinen valokuvaus- ja keskustelusivusto.

Mikä on Taloforum?

Kaikenlaista rakentamiseen ja remontointiin liittyvää keskustelua voit käydä täällä vapaasti.

Valitsisitko ammattitaitoisen ja luotettavan naisremontoijan (ennemmin kuin miespuolisen)?

Valitsisin; vaihtoehto vastaa tarpeisiini!
7
58%
Harkitsisin; onko työn jälki oikeasti parempi ja palvelu luotettavampi?
5
42%
En; osaavatko naiset muka remontoida?
Ei ääniä
0%
tekijänä Naisremontoija
#95718
Kartoitamme kiinnostusta naisremontoijiin!

Kysymys ei ole siitä, että sukupuoli itsessään tekisi toisesta paremman remontoijan, vaan siitä, voisivatko naisremontoijat tarjota markkinoille uudenlaisen vaihtoehdon miesremontoijien rinnalle (ammattitaito, tarkkuus, luotettavuus, jälkien siistiminen).

Vastaa äänestykseen/kyselyyn ja anna halutessasi vapaamuotoinen kommentti viestiketjuun!
tekijänä hmikko
#95723
> (ammattitaito, tarkkuus, luotettavuus, jälkien siistiminen)

Mä luulen, että isoin valtti voisi olla naispuolisten asiakkaiden kanssa kommunikoiminen. Sekä äidilläni että siskollani on omakotitalo, ja kummankin mies on poistunut tuonpuoleiseen. Taloissa on tehty viime vuosina melko suuria remontteja, ja sillä kokemuksella sanon, että keskiverto miespuolinen remonttireiska ei pidä naista juuri minään, eikä vanhaa naista syyntakeellisena olentona lainkaan. Ikkunoiden ja putkiremppojen pakkomyyjät pitävät lähinnä huijattavana tollona. Poikkeuksia on, mutta pääsääntönä näin. Olen ollut tilanteissa, joissa remontoija alkaa puhua minulle äitini tai siskoni ohi, vaikka en asu tai omista kumpaakaan taloa enkä ollut tilaamassa remonttityötä, mikä oli tilanteessa selvää.