Taloforum.fi

[urbaanin keskustelun mekka] Suomen johtava rakentamisaiheinen valokuvaus- ja keskustelusivusto.

Mikä on Taloforum?

Talot eivät ole kaikki kaikessa. Raideliikenne, puistoalueet ja muut kaupunkikuvalliset projektit saavat aikaan keskustelua täällä.
Avatar
tekijänä grendy
#165
Eikö se suunniteltu Kehä 2 menis jossain aivan metsän keskellä jos nyt en ihan väärin muista?? :) Siis tyyliin Kangasalta Lempäälään ja sieltä Pirkkalaan tms? :)
tekijänä albertobroccoli
#167
Toinen pää olis Tampere-Pirkkalan lentokentällä mikäli oikein muistan ja siitä aivan Vuoreksen ja Hervannan eteläreunaa viistäen Kangasalle.
Siis pääosin nykyistä Ruskontietä vai mikähän se nykyisin on.
Siis aivan Vuoreksen ja Hervannan kyljessä.
Avatar
tekijänä grendy
#170
K-P kirjoitti:Toinen pää olis Tampere-Pirkkalan lentokentällä mikäli oikein muistan ja siitä aivan Vuoreksen ja Hervannan eteläreunaa viistäen Kangasalle.
Siis pääosin nykyistä Ruskontietä vai mikähän se nykyisin on.
Siis aivan Vuoreksen ja Hervannan kyljessä.
OK.. mutta eipä se auta keskustaan pääsyä taas millään tavalla :)
tekijänä albertobroccoli
#173
Vuores - Kehä2 - Hki-Tre moottoritie - Tre keskusta.
Is there a faster way???
:wink:

Ellei sitten asenneta tähtiporttia Vuoreksen ostarille ja toista Keskustorille.
Vaikka siihen raatihuoneen eteen...
:lol:
Avatar
tekijänä grendy
#174
Hahaha :D.. Mutta edelleen Kehä 2 on oman auton omistaville, pikaratikka päinvastoin :)
tekijänä albertobroccoli
#176
NO VOI NYT PERKELE!!!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Kyllähän ne linjuriauto-maantienässätkin osaa moottoritietä ajaa...
Avatar
tekijänä grendy
#178
I rest my case ja painun telkkarin ääreen :D.. Missä se Sten oikein luuraa ettei ihan kaksin tarvis vaan väitellä täällä :lol:
Avatar
tekijänä sw
#197
Oli nukkumassa kun oli herännyt jo viideltä!

Pikaratikkaa puolustan ihan vaan periaatteesta ilman järkisyitä. MUTTA koska näyttää, että Tallinna rakentaa vastaavan järjestelyn kuitenkin, niin annetaan Tampereen projekti sitten hautaan mun puolesta. Menen sitten sinne ajelemaan sillä. :lol:

Se on kyllä totta, ettei Tampereella olla mitään oikeita ruuhkia nähtykään. Kolme autoa rivissä Hämeenkadulla ei ihan vielä menee ruuhkakategoriaan, ja Kekko-Paasi tien ruuhkatkin ovat loppujen lopuksi suhteellisen olemattomat, kun ei niissä ihan tuntikausia tarvi paikallaan seistä.
Avatar
tekijänä OlliMolli
#198
Mun täytyy kans sanoo, että en ole oikein koskaan ymmärtänyt mistä täs Tampereen LRT:ssä on kysymys. Olishan se ihan komee, mut emmää käsitä mihin sitä tarvii. Se on varmaan busseja kätevämpi, mutta eipä noi bussitkaan huonosti ole toiminut, ja toi maksaa sen puoltoista Kampin Keskusta.

Jos toi LRT rakennetaan niin ok, jos ei, niin ei siitä maailma kaadu.
tekijänä Quu
#199
Perimmäinen syy lienee imagonkohotus ja kaupungin eurooppalaistaminen. :|
Avatar
tekijänä grendy
#225
Tässä vielä vähän kuvamatskua lähinnä, napattu loppuraportista :)

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
^^huomaa Radisson! :D
Kuva
Avatar
tekijänä grendy
#342
Antaa kuvan ja sen tekstin puhua! (c) Aamulehti. Kertokaa sitten kun keksitte että miten hieman normaalia pidempää bussia ja pikaratikkaa voi verrata toisiinsa tai pitää vaihtoehtoina! :D

Kuva
Avatar
tekijänä sw
#343
HAHAHAAA toi on ehkä paras vitsi pitkään aikaan. Toi bussihan on yhtä pitkä ku Hämeenkatu, eli siis voitaisiin korvata koko Tampereen tkl yhdellä uudella bussilla!! :lol:
Avatar
tekijänä grendy
#344
Okeesti missä aineissa toi Sillanpää on ollut kun noita juttuja ladellut??

-"Koska jättibussiin mahtuu paljon matkustajia, busseja liikkuu vähemmän. Ruuhkat helpottuvat ja saasteet vähenevät."

MITÄÄ?? :D.. Vuorovälit ja palveluaste on näemmä ihan turha asia :). Yks bussi riittää kun kiertää kerran vuorokaudessa kaupungin ympäri niin homma toimii :D. Hämeenkyrön liikenteen ehkä hoitaisikin yhdellä tollasella bussilla ;)
Avatar
tekijänä sw
#345
Toisaalta onhan se nyt luonnollista verrata kahta metropolia (Brazil ja Tampere) toisiinsa.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 82