Taloforum.fi

[urbaanin keskustelun mekka] Suomen johtava rakentamisaiheinen valokuvaus- ja keskustelusivusto.

Mikä on Taloforum?

Tornitaloja - lisää tornitaloja! Yläkerrassa keskustelua kaikesta korkeisiin taloihin liittyvästä ja korkeuksiin kohoavista uudisrakennuksista.
tekijänä Kantti
Kuva
Kerros vielä...

Kuva
Ylioppilaskylän puolella pintahommat etenevät, Helsinginkadun puolella ei niinkään. Ainakaan vielä. Ehkä ulkoseinähommat tehdään puolikas kerrallaan?

Kuva
Parvekkeet

Kuva
tarkempi kuva seinän käsitellystä kuparikaistamosaiikista. Rakennuksen ollessa harjassa, kestää vielä aika pitkään ennenkuin se on ulkonaisesti valmis?
tekijänä Luukie
Mun kuvat oli parempia ;D No ei. En oikein osannut kännissä pyöräillä tonne niin menin motaria pitkin ;D Siksi tuo yksi kuva tosta nurmikolta.
tekijänä bitterfly
Luukie kirjoitti:Mun kuvat oli parempia ;D No ei. En oikein osannut kännissä pyöräillä tonne niin menin motaria pitkin ;D Siksi tuo yksi kuva tosta nurmikolta.
Tsiisus.. senkin tankojuoppo. Lopeta se pyöräilessä kännäily. :D
tekijänä grendy
Noniin joku nyt sit niitä kuvia! ;)
tekijänä bitterfly
Huomenna saatan ottaa kännykkäkameralla kuvan, kun ei ole oikeaa kameraa mukana. Ehkä joku toinen kerkiää ensin.
tekijänä Luukie
Ajattelin tänään käydä kuvaamassa, mutta siellä sataa kurjasti ja olen suht selvänä.

Edit: olin mä loppuillasta aika tuiskeessa.
tekijänä huopa
jees, tässä on ihan minusta hyvää meininkiä. Ovaali muoto ja julkisivukin vaikuttaa ihan kohtuullisen onnistuneelta. Kelpuuttaisin myös oman kotini ulkoasuksi.
tekijänä Luukie
Hieno siitä tulee, toivoisin että siitä olisi tullut 15-16 kerroksinen niin olisi ollut näyttävämpi. 20-kerroksisena olisi ollut liian korkea.
tekijänä Chae-chu
Vähän kyllä häiritsee ainakin itseäni tuo kuvion samanlaisuus joka kerroksessa, noita laattoja olisi voinut heitellä vähän enemmän vielä sinne sun tänne, nyt tuosta saa vähän copypaste-vaikutelman. Hyvä projekti kyllä muuten.
tekijänä Luukie
Chae-chu kirjoitti:Vähän kyllä häiritsee ainakin itseäni tuo kuvion samanlaisuus joka kerroksessa, noita laattoja olisi voinut heitellä vähän enemmän vielä sinne sun tänne, nyt tuosta saa vähän copypaste-vaikutelman. Hyvä projekti kyllä muuten.
Samaa mieltä olen kanssasi.
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 33