- 13.12.15 16:15
Aiheesta olen kuitenkin RV:n kanssa eri mieltä. Jätkäsaaren tulevat raitiovaunuyhteydet (7, 8 ja 9) ovat mielestäni varsin lupaavan kuuloisia, enkä ainakaan itse näe metrolle mitään tarvetta. Nykyisellään yhteydet sen sijaan ovat varsin heikot ja minua säälittää katsella risteilijäturistien lampsimista rakennustyömaiden keskellä.
hylje kirjoitti:RV:n puolustukseksi on nyt huomautettava, että "haaveunesta" puhuminen on kyllä jo asiatonta argumentointia. Henkilöstä tehdään tarkoituksenmukaisesti haaveilija, joka ei kykene näkemään todellisuutta kuvitelmiltaan. Lisäksi sekoveneen käyttämät ilmaisut, kuten horinointi ja ölinä ovat kaukana asiallisesta keskustelusta. Niillä luodaan ainoastaan tarpeetonta vastakkainasettelua, eikä edistetä itse keskustelua.RV kirjoitti:Keskustelijat täällä eivät ole mitään "haaveunisia metrofriikkejä" vaan tasaveroisia keskustelukumppaneita. Jos tuollaista vastataan eri mieltä olevalle, kyseessä on asiattomuus joka ei tuo keskusteluun muuta kuin pahaa verta.Tässä sopii nyt erotella haaveunien lyttääminen (asia-argumentti) ja henkilöön hyökkääminen (asiaton argumentti). Tiettävästi edes RV:n henkilöön ei ole hiljattain käyty kiinni, RV:n sanomisiin vain. Niin, ja haaveunet voi lytätä perustelematta jos haaveunia ei alkujaan perusteltu.
Aiheesta olen kuitenkin RV:n kanssa eri mieltä. Jätkäsaaren tulevat raitiovaunuyhteydet (7, 8 ja 9) ovat mielestäni varsin lupaavan kuuloisia, enkä ainakaan itse näe metrolle mitään tarvetta. Nykyisellään yhteydet sen sijaan ovat varsin heikot ja minua säälittää katsella risteilijäturistien lampsimista rakennustyömaiden keskellä.
Wikipedia: Pyöröovi koostuu usein kolmesta tai neljästä yhteenkiinnitetystä paneelilevystä, jotka pyörivät lieriömäisen kotelon sisällä joko ihmisen voimin tai moottorin avustamana.